حاجی بابایی:

فراکسیون ولایی با رییس جمهوری دیدار کرد/ فراکسیون ولایی بدنبال سهم خواهی نیست/ درخواست ما از دولت اجرای کامل برنامه ششم توسعه است/ روحانی گفت از سوی هیچ جناحی تحت فشار نیست

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶:۰۵
کد خبر: ۵۹۰۳۱۳
فراکسیون ولایی با رییس جمهوری دیدار کرد/ فراکسیون ولایی بدنبال سهم خواهی نیست/ درخواست ما از دولت اجرای کامل برنامه ششم توسعه است/ روحانی گفت از سوی هیچ جناحی تحت فشار نیست
«حمیدرضا حاجی بابایی» رییس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی از دیدار این فراکسیون با رییس جمهوری خبر داد.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رییس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار این فراکسیون با رییس جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: صبح امروز اعضای کمیته تعامل فراکسیون ولایی با رییس جمهوری دیدار کردند. در این جلسه که 90دقیقه به طول انجامید اعضا فراکسیون ولایی به بیان نظرات خود درباره کابینه دوازدهم پرداختند.

حاجی بابایی افزود: فراکسیون ولایی با بیش از 120 عضو نقش تاثیرگذاری در مجلس دارد و فضای این جلسه با دکتر روحانی مثبت و تعاملی بود. در این جلسه، ما به رییس جمهوری اعلام کردیم هیچ گونه سهمی نمی خواهیم و تلاش خواهیم کرد تا دولتی کارآمد و بدون حاشیه تشکیل شود. همچنین در این جلسه به دکتر روحانی متذکر شدیم که کشور با مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اشتغال، ساختاری، بانکی، تجاری سازی علم و از این قبیل مسائل رو به رو است و باید وزاریی پیشنهاد شوند که بتوانند این مشکلات را حل کنند و ما شاهد دولتی کارآمد و قوی باشیم.

حاجی بابایی درباره پیشنهاد کمک به دولت برای حل مشکلات گفت: به رییس جمهوری گفتیم اگر کمکی برای برداشتن فشار ها از روی دولت نیاز است، فراکسیون ولایی این آمادگی را دارد تا به دولت کمک کند اما رییس جمهوری در پاسخ به این پیشنهاد گفتند که هیچ فشاری از سمت هیچ جناحی برای کابینه دوازدهم به من وارد نشده است.

حاجی بابایی ادامه داد: همچنین دکتر روحانی در ادامه تاکید کردند که می خواهیم در دولت بعدی تعاملات میان دولت و مجلس بیشتر از قبل باشد.

رییس فراکسیون ولایی مجلس درباره شاخص های وزرای پیشنهادی دولت گفت: ما شاخصه های مورد نظر خود را به صورت مکتوب به رییس جمهوری ارائه کردیم. به نظر می‌رسد مشکلی در این باره با دولت نداشته باشیم. سابقه سیاسی وزاری پیشنهادی برای فراکسیون ولایی اهمیتی ندارد و ما از دکتر روحانی می خواهیم وزیری کارآمد به خانه ملت معرفی شود تا در راستای حل مشکلات قدم بردارد. مهم ترین خواسته ما از دولت اجرای برنامه ششم توسعه است و صحبت هایی با رییس جمهوری در این باره انجام شد.

حاجی بابایی در پایان افزود: فراکسیون ولایی آمادگی کامل خود را برای همکاری با دولت دوازدهم برای خدمت به مردم اعلام کرد. من معتقدم این جلسه بابی جدید میان فراکسیون ولایی و دولت گشوده است. همه باید دست در دست دهیم تا رییس جمهوری بتواند شعار های انتخاباتی خود را عملی کرده و به مردم خدمت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز