به دنبال تنش بین عربستان و قطر:

قطر وارد لیست تروریسم تحریم کنندگان شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۰:۴۲
کد خبر: ۵۹۱۱۲۲
قطر وارد لیست تروریسم تحریم کنندگان شد
امارات، بحرین و مصر با صدور بیانیه مشترکی نام ۹ فرد و ۹ نهاد دیگر مرتبط با قطر را به اتهام تهدید امنیت و صلح این کشورها و منطقه از طریق فعالیت های تروریستی، به فهرست تروریسم خود افزودند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از  خبرگزاری واس عربستان، چهار کشور مذکور در بیانیه خود با اعلام این که نام این ۱۸ فرد و نهاد در راستای فرآیند بروزرسانی و پیگیری، به فهرست تروریسم مربوط به قطر افزوده شده که پیش از این نام ۷۱ فرد و نهاد دیگر را در خود جای داده، تاکید کردند که تمامی آنها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با مقامات این کشور در ارتباط هستند.

بنا بر آنچه در این بیانیه آمده، افراد و نهادهای اضافه شده به فهرست تروریسم تحریم کنندگان قطر شامل سه شهروند این کشور، سه شهروند و سه سازمان خیریه یمنی، دو شهروند و شش نهاد لیبیایی از جمله سه رسانه و همچنین یک شهروند کویتی می باشد.

این کشورها با متهم کردن، شش فرد و نهاد یمنی افزوده شده به فهرست تروریسم به پشتیبانی از سازمان تروریستی القاعده با تکیه بر سازمان های قطری، به شهروندان این کشور و فرد کویتی نیز اتهام جمع آوری پول برای جبهه النصره و سایر گروهک های تروریستی فعال در سوریه را وارد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز