رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نگرانی از تحریم جدید ایران از سوی آمریکا نداریم

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۱:۳۴
کد خبر: ۵۹۱۴۲۸
نگرانی از تحریم جدید ایران از سوی آمریکا نداریم
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما هیچ نگرانی از تحریم ایران در مجلس نمایندگان آمریکا نداریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی اکبر ولایتی در حاشیه اعطای حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به فرهاد رهبر در پاسخ به سؤالی درباره تحریم های آمریکا علیه ایران، کره و روسیه گفت: ما هیچ نگرانی از این حرکت های خصمانه آمریکا نداریم و در طول 38 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، هیچ گاه آمریکا با حسن نیت با ما برخورد نکرده است بلکه همواره اعلام شده یا اعلام نشده است ما مورد تحریم بودیم. 

وی افزود: آمریکا پیش از اینکه نتیجه مادی و فیزیکی از مصوبه فردای کنگره خود بگیرد می‌خواهد استفاده تبلیغاتی از حمایت رژیم صهیونیستی و مرتجعین داشته باشد.
 
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران می تواند با اعتماد به نفس و همکاری همه دستگاه ها و با داشتن روابط سازنده با بسیاری از کشورها ازجمله روسیه و چین مسائل خود را به پیش ببرد.
 
ولایتی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با قوت به کار خود ادامه می دهد. 
 
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد درباره نخستین فعالیت فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بررسی صریح و دقیق از وضع دانشگاه آزاد اسلامی و حل مسائل عمده و دغدغه های این دانشگاه نخستین فعالیت فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی است. 
 
وی در پایان گفت: هدف غایی ما افزایش کیفیت موجود در دانشگاه آزاد اسلامی است و ظرف یکی دو ماه آینده با ریاست فرهاد رهبر و حمایت عملی این فرد امیدواریم بتوانیم شاهد تحول مثبت در این دانشگاه باشیم. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز