گمانه زنی های جدید از کابینه؛

اسامی وزرایی که در دولت دوازدهم هم وزیر هستند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۶:۰۹
کد خبر: ۵۹۳۷۸۲
اسامی وزرایی که در دولت دوازدهم هم وزیر هستند
گمانه زنی های انتخاب کابینه در حالی به روزهای آخر رسیده که شنیده می شود تقریبا رییس جمهور لیست همکارانش در دولت دوازدهم را قطعی کرده و روز شنبه، پس از مراسم تحلیف آن را تقدیم مجلس می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، شنبه هفته آینده دکتر حسن روحانی اسامی کابینه را تقدیم مجلس می کند تا نمایندگان مردم با بررسی جوانب و شرایط به وزیران جدید رای اعتماد دهند، در این میان برخی گمانه زنی ها نشان می دهد تقریبا 50 درصد کابینه یا کلا تغییر می کنند یا باقی می مانند.

طبق اخبار رسیده به خبرگزاری برنا، محمد جواد ظریف (وزیر امور خارجه) ، مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) ، محمود حجتی (وزیر جهاد کشاورزی) ، سید حسن قاضی زاده هاشمی (وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، بیژن نامدار زنگنه (وزیر نفت)، عبدالرضا رحمانی فضلی (وزیر کشور)، علی ربیعی (وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی)، سید محمود علوی (وزیر اطلاعات) و عباس آخوندی (وزیر راه و شهر سازی) در سمت خود ابقا می شوند.

برخی از اعضای کابینه هم جابجا خواهند شد که چون هنوز اطلاعات دقیقی به خبرنگار برنا نرسیده و صرفا گمانه زنی است از انتشار آنها خودداری می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز