با موافقت نمایندگان؛

کلیات اصلاح قانون وظیفه عمومی تصویب شد

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۹۷۴۱۷
کلیات اصلاح قانون وظیفه عمومی تصویب شد
نمایندگان در نشست علنی امروز، مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه اصلاح موادی از قانون وظیفه عمومی را با 180 رأی موافق و 54 رأی مخالف از مجموع 234 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (17 مردادماه) مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه اصلاح موادی از قانون وظیفه عمومی را با 180 رای موافق و 54 رای مخالف از مجموع 234 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

نمایندگان ماده واحده این لایحه را نیز با 195 رأی موافق، 44 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

در ماده واحده این طرح آمده است: در ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی اصلاحی مصوب 1390/8/22 عبارت یا خارج از حذف می گردد. بنابراین ماده 35 این لایحه به شرح ذیل اصلاح می شود.

مشمولین دیپلم که حداکثر یک سال پس از فراغت از تحصیل در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل که مورد تائید وزارتین علوم و بهداشت می باشند پذیرفته شوند تا زمانی که وفق تبصره یک ماده 33 به تحصیل اشتغال دارند می توانند از معافیت تحصیلی استفاده نمایند مشروط به اینکه دارای غیبت غیرموجه نباشند. این معافیت برای هر مقطع فقط یک بار داده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز