عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت:

سلطانی‌فر علاقه مند، پر انرژی و با برنامه است/ سلطانی‌فر از مجلس رای بالا می‌گیرد/ قاضی‌زاده هاشمی به کمیسیون بهداشت می‌رود

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۹۸۶۷۲
سلطانی‌فر علاقه مند، پر انرژی و با برنامه است/ سلطانی‌فر از مجلس رای بالا می‌گیرد/ قاضی‌زاده هاشمی به کمیسیون بهداشت می‌رود
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت از رای اعتماد بالا مجلس به دکتر «مسعود سلطانی فر» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خبر داد.

«مرتضی خاتمی» عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت در مجلس شواری اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون لیست پیشنهادی کابینه دوازدهم گفت: در مجموع از سوی آقای رییس جمهوری افراد مناسبی برای حضور در کابینه دوازدهم برگزیده شده اند. اکثریت لیست وضعیت متوسطی دارند و ممکن است چند نفری هم وضعیت خوبی نداشته باشند.

نماینده مردم ماه نشان و ایجورد در مجلس با اشاره به اینکه «جوان گرایی بیشتری نسبت به قبل در کابینه دیده می شود» گفت: نظر مجلس نسبت به کابینه تقریبا مثبت خواهد بود و چند گزینه ممکن است با حداقل رای معرفی شوند. 

او با اشاره به معرفی مجدد سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: او را چهره ای علاقه مند، پرانرژی و با برنامه می شناسم و امیدوارم ایشان بتواند شرایط ورزش کشور را متحول کند. به نظر من، رویکرد کلی مجلس نسبت به آقای سلطانی فر مثبت خواهد بود و می توان نتایج این رویکرد مثبت را در جلسه رای اعتماد دید.

خاتمی با اشاره به اینکه «در حال حاضر چند نفر هستند که مجلس رویکرد مثبتی نسبت به آن ها دارد» گفت: یکی از این افرادی که احتمال گرفتن رای بالا در مجلس دارد، آقای سلطانی فر است.

او در خاتمه پیرامون حضور قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی در کمیسیون بهداشت گفت: آقای قاضی زاده روز شنبه قرار است به کمیسیون بهداشت برود و برنامه های خود را ارایه دهد. به نظر من، وزیر پیشنهادی بهداشت توانمندتر از وزرای قبلی است. امیدواریم ایشان در دوره جدید بتواند مفاد برنامه نظام سلامت را در برنامه ششم برنامه ششم به تحقق برساند. 

نظر شما