فعال سیاسی اصلاح طلب:

عملکرد «رحمانی فضلی» در دولت یازدهم مثبت بود/ احیای خانه احزاب از نقاط قوت «رحمانی فضلی» است

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۶:۰۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۹۱۶۵
عملکرد «رحمانی فضلی» در دولت یازدهم مثبت بود/ احیای خانه احزاب از نقاط قوت «رحمانی فضلی» است
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره معرفی «رحمانی فضلی» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت کشور در دولت دوازدهم گفت: وزیر کشور خانه احزاب را احیا کرد و همچنین جلسات متعددی با احزاب و دبیران کل برگزار شد که این موضوع از جمله نقاط قوت «رحمانی فضلی» در دولت تدبیر و امید بود.

«احمد حکیمی پور» فعال سیاسی اصلاح طلب درباره معرفی «عبدالرضا رحمانی فضلی» به مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت کشور به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت:  رحمانی فضلی در وزارت کشور روز به روز پخته تر عمل کرد و امیدوارم این روند در دولت دوازدهم نیز ادامه پیدا کند. من هیچ گاه وضعیت موجود را با وضعیت مطلوب مقایسه نمی‌کنم، بلکه با وضعیت گذشته مقایسه می‌کنم و بعد به سراغ مقایسه با وضعیت مطلوب می‌روم. در مقایسه با گذشته وزارت کشور عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است اما در مقایسه با شرایط مطلوب باید بگویم هنوز تا رسیدن به آن شرایط فاصله داریم.

حکیمی پور افزود: وزیر کشور خانه احزاب را احیا کرد و همچنین جلسات متعددی با احزاب و دبیران کل برگزار شد که این موضوع از جمله نقاط قوت «رحمانی فضلی» در دولت تدبیر و امید بود.

او در پایان افزود: در مجموع کارنامه آقای رحمانی فضلی را خوب ارزیابی می کنم. اگر این روالی را که در دور اول بود ادامه پیدا کند، می‌تواند کارنامه مثبتی در پایان دولت دوازدهم از خود به جای بگذارد.

 

نظر شما