رییس کانون وکلای مرکز:

«آوایی» یکی از قضات خوشنام است/ آوایی می‌تواند نقش خوبی در برقرارى ارتباط حسنه بین قوه مجریه و قوه قضاییه ایفا کند

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۰۴:۳۰
کد خبر: ۵۹۹۴۷۵
«آوایی» یکی از قضات خوشنام است/ آوایی می‌تواند نقش خوبی  در برقرارى ارتباط حسنه بین قوه مجریه و قوه قضاییه ایفا کند
رییس کانون وکلای مرکز در مورد معرفی «سید‌ علیرضا آوایی» به عنوان وزیر دادگستری به مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آوایی یکی از قضات خوشنام کشور است و امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایشان رای اعتماد دهند.

«امیر حسین آبادی» رییس کانون وکلای مرکز در مورد معرفی «سید‌ علیرضا آوایی» به عنوان وزیر دادگستری به مجلس شورای اسلامی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ایشان در سال‌هایی که قضاوت می‌کردند، بسیار خوشنام بودند و در چند سال اخیر کارنامه خوبی در حوزه اجرایی ارائه کردند. به نظر من، رییس جمهوری یکی از قضات خوشنام را برای این سمت انتخاب کردند. 

حسین‌آبادی افزود: امیدوارم نمایندگان مجلس با شناخت خوب از آقای آوایی و با درک این مساله که وزیر دادگستری نقش بسیار مهمی در هماهنگی بین دولت و قوه قضاییه دارد به ایشان رای اعتماد دهند. 

او در پایان گفت: احساس می‌شود آقاى آوایى در برقرارى ارتباط حسنه بین قوه مجریه و قوه قضاییه می‌تواند نقش خوبى ایفا کند. با‌ شناختی که از ایشان در منصب رییس کل دادگستری استان تهران دارم، فردی موفق و خوشنام هستند. امیدواریم مانند گذشته ایشان در کسوت وزارت هم ارتباط خوبی با کانون وکلا داشته باشند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز