نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی:

همه وزرای روحانی رای اعتماد خواهند گرفت/ نمایندگان با رییس جمهوری همکاری کنند

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۵:۴۷
کد خبر: ۵۹۹۷۰۳
همه وزرای روحانی رای اعتماد خواهند گرفت/ نمایندگان با رییس جمهوری همکاری کنند
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عملکرد وزرای دولت یازدهم را قانع کننده خواند.

«شادمهر کاظم زاده» نماینده مردم دهلران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیرامون لیست پیشنهادی کابینه دوازدهم به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: وضعیت ملی، موقعیت منطقه ای و ضرورت های بین المللی اقتضا می کند نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جریان اخذ رای اعتماد به کابینه دولت دوازدهم با رئیس جمهوری نهایت همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

او  فضای مجلس را برای رای اعتماد به وزیران معرفی شده مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: هر 2 فراکسیون مهم مجلس مشغول فعالیت و رایزنی هستند تا اعضای کابینه دولت دوازدهم بدون حاشیه و تعلل و همراه و همگام با رئیس جمهوری در وزارتخانه های مربوطه فعالیت خود را آغاز کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عملکرد وزرای دولت یازدهم را قانع کننده خواند  و یادآور شد: وزیران معرفی شده در 2 نوبت صبح و عصر در کمیسیون های مجلس حاضر شده و اهداف، برنامه ها و سیاست های کاری خود را در دولت دوازدهم برای نمایندگان مردم تشریح می کنند و دیدارها همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم دهلران با اشاره به اینکه «ملاقات با وزرای معرفی شده فرصت مناسبی برای بیان مطالبات مردم است» گفت: انتظار و مطالبه نمایندگان مردم از دولت جدید اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

کاظم زاده در خاتمه گفت: پیش بینی می کنم همه وزرای دولت روحانی روز سه شنبه موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز