نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

وظیفه اصلی وزارت اطلاعات تمرکز بر روی دستگاههای بیگانه است/ «علوی» بهترین گزینه وزارت اطلاعات

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۸:۳۱
کد خبر: ۵۹۹۷۰۷
وظیفه اصلی وزارت اطلاعات تمرکز بر روی دستگاههای بیگانه است/ «علوی» بهترین گزینه وزارت اطلاعات
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاجی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود جریان‌های تکفیری و تروریستی و تمرکز دستگاه‌ها و سرویس‌های بیگانه بر امنیت کشور، وظیفه اصلی و ذاتی وزارت اطلاعات حفظ انقلاب در این شرایط است.

«مجتبی ذوالنور» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاجی در مجلس شورای اسلامی پیرامون وزیر پیشنهادی اطلاعات به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: بین گزینه‌هایی که در کمیته‌ها برای وزارت اطلاعات بررسی شده بود، آقای علوی با توجه به عملکردی که در دور قبل هم داشت، گزینه مناسبی است. او  هم تجربه یک دوره وزارت را دارد هم از نظر سطح سواد، اطلاعات و توان مدیریت نسبت به گزینه‌هایی که مطرح شده بود، موفق تر دیده می شود.

نماینده مردم قم با بیان اینکه «در وزارت اطلاعات اولویت‌های اصلی امنیت جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور است،» بیان کرد: با توجه به وجود جریان‌های تکفیری و تروریستی و تمرکز دستگاه‌ها و سرویس‌های بیگانه بر امنیت کشور، وظیفه اصلی و ذاتی وزارت اطلاعات حفظ انقلاب در این شرایط است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه «یکی از اولویت های مهم وزارت اطلاعات باید بحث سالم سازی فضای مجازی باشد» متذکر شد: اینکه گفته شود ما با هیچ شبکه اجتماعی در راستای ترویج مشکلات اخلاقی کار نداریم، صحیح نیست.

ذوالنور در خاتمه گفت: وزارت اطلاعات در بحث رصد فضای مجازی، برخورد با اقدامات بر اندازانه‌ که صورت می‌گیرد یا ناامنی‌های اخلاقی، اعتقادی و دینی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود باید به صورت جدی ورود کند و به عنوان یکی از اولویت‌ها در این حوزه‌ها اقدام کند.

نظر شما