شریعتمداری در نشست کمیسیون انرژی مطرح کرد؛

افزایش قدرت خرید مردم با ارائه کارت‌های اعتباری خرید کالا/ لزوم تأمین منابع بانکی برای بخش‌های تولیدی

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۳:۰۱
کد خبر: ۶۰۰۰۱۸
افزایش قدرت خرید مردم با ارائه کارت‌های اعتباری خرید کالا/ لزوم تأمین منابع بانکی برای بخش‌های تولیدی
وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت افزایش قدرت خرید مردم با ارائه کارت‌های اعتباری خرید کالا را یکی از برنامه‌های مهم دولت دوازدهم دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت محمد شریعتمداری در نشست صبح امروز (دوشنبه، 23 مرداد ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تأمین منابع بانکی برای پروژه‌های صنعتی، معدنی و تولیدی از جمله نیازها و ضرورت‌های امروز صنعت کشور است، گفت: باید فضا برای صادرات فنی و مهندسی در کشور فراهم شود و برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی باید در تکنولوژی تولید تغییراتی صورت گیرد تا قیمت تمام شده محصولات کاهش یابد.

شریعتمداری افزود: باید زمینه‌های قانونی فراهم شود تا از تولیدات و صنایع داخلی در حوزه مربوط به انرژی‌های نو حمایت‌های لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: شرکت مپنا، شرکت توانمندی بوده که در ساخت و تولید داخل توانایی‌های زیادی داشته و در صنعت برق و ساخت نیروگاه‌ها از توانمندی‌های ویژه ای برخوردار است.

شریعتمداری با اشاره به نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یادآور شد: نامگذاری این سال بر اساس یک نیاز اجتماعی و داخلی صورت گرفته است چرا که اگر تحقق نیابد کشور با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شود.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت افزود: در قالب برنامه آنچه که در حوزه های صنعتی همانند ساخت تجهیزات انرژی های نو و تجدیدپذیر باید صورت گیرد به حمایت مجلس نیازمند است.

شریعتمداری بالا بردن قدرت خرید مردم با ارائه کارت‌های اعتباری، حل مشکل صادرات محصولات تولیدی، التزام عملی به برنامه ششم توسعه به ویژه فعال سازی بخش معادن در بخش اکتشاف و شناسایی پهنه‌های گوناگون را از جمله برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم دانست.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت همچنین توازن در حوزه صنعت در مناطق جغرافیایی، جذب تسهیلات بانکی در بخش تولید و صنعتی و حرکت صادرات به سمت بازارهای جانبی را از جمله برنامه‌های مهم دولت دوازدهم دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز