کابینه دوازدهم در مجلس؛

دکتر روحانی: سلطانی‌فر دغدغه جوانان را می‌شناسد/ افزایش سهم بانوان و زنان و میزبانی برای رویدادهای ورزشی در دستور کار خواهد بود

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۷:۲۵
کد خبر: ۶۰۰۳۲۲
دکتر روحانی: سلطانی‌فر دغدغه جوانان را می‌شناسد/ افزایش سهم بانوان و زنان و میزبانی برای رویدادهای ورزشی در دستور کار خواهد بود
رییس جمهوری گفت: آقای سلطانی فر 35 سال فعالیت کردند و دغدغه جوانان را می شناسند و روزی که مجلس حوزه جوانان را از ورزش جدا سازد، رسیدگی به حوزه جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در دفاع از دکتر «مسعود سلطانی فر» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: از وزیر محترم قبلی آقای گودرزی تشکر می کنم که زحمات و تلاش های زیادی کشیدند. برای آقای مسعود سلطانی فر به عنوان شخصیتی که مدتی در میراث فرهنگی بوند و الان در وزارت ورزش و جوانان هستند، آرزوی موفقیت دارم.

دکتر روحانی ادامه داد: ایشان 35 سال فعالیت کردند و دغدغه جوانان را می شناسند و روزی که مجلس حوزه جوانان را از ورزش جدا سازد، رسیدگی به حوزه جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم آقای سلطانی فر سرانه ورزشی را افزایش دهند. افزایش سهم بانوان و زنان و میزبانی برای رویدادهای ورزشی و حمایت و فعالیت سازمان های مردم نهاد در دولت در دستور کار قرار گیرد.

رییس جمهوری در پایان گفت: از او انتظار دارم اقدامات لازم را برای افزایش سرانه ورزشی انجام دهد. همچنین کاهش هزینه های سلامت و افزایش سهم بانوان و جوانان، آماده سازی برای میزبانی رویدادهای ورزشی، حمایت فعالیت های مردم نهاد و زمینه سازی برای بکارگیری مدیران جوان در دولت از وظایف سلطانی فر در وزارت ورزش است.

نظر شما