نماینده مردم نهاوند در مجلس:

امیدوارم آوایی خدمتگزار مردم شود

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۰۱۲۶۰
امیدوارم آوایی خدمتگزار  مردم شود
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با رای حداکثری مجلس به سیدعلی‌رضا آوایی ایشان خدمت‌گزار مردم شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حسن بهرام‌نیا در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: بر خود می‌بالیم که امروز دنیا شاهد یکی از مصادیق مردم سالاری دینی است. مردم‌سالاری که چندی قبل در مقیاس گسترده‌تری به نمایش گذاشته شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: این مردم‌سالاری در حالی برگزاری شد که دور تا دور کشور با موجی از ترور، آتش و دود برگزار شد. انتخابات توام با امنیت، آرامش و حضور و مشارکت حداکثری بیش از ۷۰ درصدی را برگزار کردیم. آیا این مردم که در هر شرایطی حضور می‌یابند آیا محق خدمت شایسته نیستند؟ این امت حتی در زمان رسول‌الله (ص) هم نبوده‌اند. رای اعتماد به وزرا برای امتی انجام می‌شود که لایق بهترین‌ها هستند.

وی افزود: امیدوارم با رای حداکثری مجلس به سیدعلی‌رضا آوایی ایشان خدمت‌گزار مردم شوند. حساسیت وزارت دادگستری از شأن فاخر ویژه‌ای برخوردار است. حول سه محور سوابق و تجارب شغلی، پراکندگی جغرافیایی، بین بخشی بودن وزارت دادگستری و تسلط و تضمین شغلی به ایشان رای می‌دهم.

بهرام‌نیا در پایان گفت: ایشان حدود چهار دهه در بخش‌های مختلف قوای قضاییه و مجریه مشغول کار بوده و سابقه اجرایی دارند. ایشان در طول این مدت به خوبی مسئولیت‌های هر دو قوه را به درستی احصاء کرده است. ایشان خدمت خود را از پست‌های قضایی دادسراها، شعبه یک دادگستری، ریاست دادگستری و رییس کل دادگستری انجام داده است. در دوره اول ریاست جمهوری دکتر روحانی نیز به عنوان معاون وزیر کشور و بازرس ویژه دفتر رییس‌جمهور فعالیت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز