در گفتگو با برنا مطرح شد؛

انتقاد تند «بهرام پارسایی» از عملکرد فراکسیون امید/ ضربه چند نماینده به فراکسیون

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۰۴۴۴۰
انتقاد تند «بهرام پارسایی» از عملکرد فراکسیون امید/ ضربه چند نماینده به فراکسیون
سخنگوی فراکسیون امید گفت: بعد از رای اعتماد به شیراز آمدم و از تصمیمات و خواسته‌های فراکسیون مبنی بر درخواست شمارش آٰرا مطلع نیستم.

«بهرام پارسایی» سخنگوی فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون عملکرد فراکسیون در رای اعتماد و بازشماری آرای بیطرف و جهرمی گفت: من سخنگوی فراکسیون امید هستم اما از جزییات آرا اعضا بی خبرم. بعد از رای اعتماد به شیراز آمدم و از تصمیمات و خواسته‌های فراکسیون مبنی بر درخواست شمارش آٰرا مطلع نیستم.

او ادامه داد: بنده معتقد بودم با بازشمارشی آرا هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و اگر خطایی صورت گرفته باشد، مطلع نیستم. بازشماری آرا تصمیم جمعی فراکسیون بود نه من.

پارسایی با اشاره به اینکه «انتقادهایی که این روزها به فراکسیون امید وارد بوده نشان دهنده کم لطفی عده ای است» تصریح کرد: اولین انتقادها به آن عزیزان وارد می‌شود که با لیست امید به مجلس آمدند ولی فراکسیون را تنها گذاشتند و برخلاف جریان حرکت کردند. چند نماینده با چنین رفتاری به فراکسیون ضربه زدند.

نماینده مردم شیراز با تاکید بر اینکه «عوامل متعددی باعث رای نیاوردن آقای بی طرف در مجلس شد» گفت: موارد متعددی جهت گرفتن رای اعتماد یک وزیر در مجلس اهمیت دارد. مهم‌ترین آن برقراری  ارتباط حسنه وزیر پیشنهادی با مجلس است. در این حوزه آقای بی‌طرف خیلی موفق عمل نکرد. 

او متذکر شد: متاسفانه در مجلس موضع‌گیری منطقه‌ای نسبت به آقای بی‌طرف وجود داشت که این امر در رای نیاوردن ایشان موثر بود؛ البته آقای بی‌طرف دفاع مطلوبی هم از خود نداشت.

پارسایی در خاتمه پیرامون بیانیه فراکسیون امید درباره حواشی رای اعتماد گفت: از این بیانیه خبر ندارم اما من عملکرد فراکسیون امید را به طور کلی مثبت ارزیابی می کنم. ما ۱۰۵ رای داشتیم که حدود ۹۰ درصد آن در یک جهت به صندوق ریخته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز