به دلیل ارتباط با برنامه موشکی کره شمالی؛

ژاپن دو شرکت چینی را تحریم کرد

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۴۴۴۵
ژاپن دو شرکت چینی را تحریم کرد
دولت ژاپن طبق قطعنامۀ مورخ 2 ژوئن 2017 شورای امنیت سازمان ملل متحد تحریم های بیشتری را علیه کره شمالی اِعمال کرد که این تحریم ها شامل چند شرکت و چند نفر می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری کیودو ژاپن اعلام کرد 6 شرکت و 2 نفر که همگی با برنامه موشکی کره شمالی مرتبط هستند، مشمول تحریم های جدید شدند و حساب های بانکی آنها بلوکه شده است.   

در میان این شرکت ها و افرادی که تحریم شده اند ، دو شرکت چینی ، یک شرکت از جمهوری نامیبیا و یک فرد غیردولتی از کره شمالی وجود دارند.

یکی از مسئولان سفارت چین در واشنگتن روز سه شنبه اعلام کرد : چین از آمریکا که بسیاری از شرکت های چینی را به علت ارتباط با کره شمالی در لیست تحریم ها گنجانده است ، می خواهد که اشتباه خود را هر چه زودتر جبران کند.

وزارت خزانه داری آمریکا روز 22 اوت کنونی چند شرکت را همچون شرکت روسی گیفِست – ام و چند شرکت چینی ، نامیبیائی و سنگاپوری تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که در واکنش به توسعۀ مداوم سلاح های کشتار جمعی ، پایبند نبودن به قطعنامه های شورای امنیت و تلاش برای فرار از تحریم های واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه این کشور آسیائی اِعمال کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز