محمد کیانوش راد :

گروه‌های حامی دولت همواره باید در وضعیت اتحاد و انتقاد باشند/ جریان‌های سیاسی و دولت‌ها نباید دچار شعارزدگی شوند

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۴:۳۰
کد خبر: ۶۰۵۳۸۷
گروه‌های حامی دولت همواره باید در وضعیت اتحاد و انتقاد باشند/  جریان‌های سیاسی و دولت‌ها نباید دچار شعارزدگی شوند
کیانوش راد درباره وظیفه احزاب در برابر دولت گفت: اتحاد ، انتقاد و یا رقابت و انتقاد وظیفه احزاب است. گروه‌های حامی دولت همواره باید در وضعیت اتحاد و انتقاد باشند و با نقد دائمی قدرت، به تداوم دائمی اصلاحات توجه کنند.

«محمد کیانوش راد» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: اتحاد ، انتقاد و یا رقابت و انتقاد وظیفه احزاب است. گروه‌های حامی دولت همواره باید در وضعیت اتحاد و انتقاد باشند و با نقد دائمی قدرت، به تداوم دائمی اصلاحات توجه کنند.

او افزود: در همین موضوع باید گفت دولت باید پاسخ مطالبات مردم را با افزایش هر چه کارآمدی خود به اثبات برساند؛ چرا که کارآمد شدن دولت در راستای مشروعیت بیشترش عمل خواهد کرد. از سوی دیگر به میزانی که دولت نتواند به شعارها و وعده‌های انتخاباتی خود تحقق ببخشد از میزان استقبال کمتری در آینده برخوردار خواهد شد.

کیانوش راد تصریح کرد: رئیس جمهور ابلاغیه خوبی جهت استفاده از زنان و جوانان به وزارت خانه‌ها داده است . چه جریان‌های سیاسی و چه دولت‌ها نباید دچار شعارزدگی و استفاده ابزاری از چنین مسائلی باشند. استفاده از نیروهای شایسته و کارآمد یک اصل اساسی است.

او در پایان افزود: هنگامی که جوانانی وجود داشته باشند که دارای چنین شایستگی‌هایی باشند قطعا نسبت به افراد مسن‌تر باید در اولویت قرار گیرند. دولت باید جسارت استفاده از نیروهای کارآمد و جوان و زنان شایسته را داشته باشد و با بکارگیری جوانان و زنان توانمند زمینه تداوم مدیریتی را در جامعه فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز