مقیمی:

رفع مشکلات اجتماعی نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۰۶۲۱۷
رفع مشکلات اجتماعی نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است
قائم مقام وزیر کشور گفت: برای رفع مسایل و مشکلات اجتماعی باید از تمام ظرفیت های مردمی استفاده کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا٬ محمد حسین مقیمی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان شهریار ضمن تبریک هفته دولت، افزود: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی به بحث اشتغال و بیکاری برمی گردد و با بسیج امکانات و منابع مختلف باید به سمت حل این معضلات برویم.
وی شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از ظرفیت های اجتماعی مناسب دانست و گفت: بر اساس اصل یکصدم قانون اساسی شوراها شکل گرفته اند و باید از ظرفیت مردمی این مجموعه عظیم در جهت حل مشکلات اجتماعی بهره گرفت.
وی افزود: با رعایت قانون باید راه را برای مشارکت مردم و تمام کسانی که می خواهند کمکی به حل مشکل اشتغال کنند، باز کنیم.
قائم مقام وزیر کشور در ادامه گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با وجود تبلیغات گسترده معاندان و مخالفان در بهترین شرایط امنیتی و با آرامش کامل و مشارکت بسیار بالای مردم برگزار شد و مردم در انتخابات حرف خودشان را زدند و با حضور معنادار خود وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.
وی افزود: در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید به صورت شفاف مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مردم به صورت کامل با عملکرد و اقدامات دولت آشنا شدند و خواسته ها و مطالبات خود را صریح مطرح کردند.
مقیمی ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم تا خواسته های مردم را تامین کنیم و اگر بتوانیم به شکل کاملی به این مسایل بپردازیم، می توانیم ادعا کنیم که به وظایف قانونی خود عمل کرده ایم.
وی خواست مردم از دولت را ایجاد شرایط بهتر برای زندگی دانست و افزود: وقتی که به تکالیف و برنامه های خود آگاهی کامل پیدا کنیم و در مسیر عمل به تکالیف خود حرکت کنیم، می توانیم به این خواست مردم پاسخ مناسبی دهیم.
قائم مقام وزیر کشور اظهار داشت: بیکاری و اشتغال دغدغه همه مسئولان نظام است و مقام معظم رهبری نیز برهمین اساس امسال را بر مبنای تولید و اشتغال نامگذاری کردند و پیگیری این موضوع تکلیف همه ماست و باید ارزیابی کنیم که تا چه میزان در این مسیر حرکت کرده ایم.
سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار نیز، گزارشی از مسایل، مشکلات، توانمندی ها و اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان شهریار ارائه کرد.
در ادامه حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار ضمن تاکید بر وجود هماهنگی، همکاری و تعامل مناسب بین مسئولان شهرستان، بر لزوم رشد و حرکت رو به جلو در تمام زمینه ها تاکید کرد.
چهارمین جلسه شورای اداری شهریار با حضور قائم مقام وزیر کشور، معاون فنی و عمرانی استانداری تهران و جمعی از مسئولان محلی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز