امیر حاتمی در حاشیه جلسه هیات دولت:

الحاق زیردریایی جدید در آبهای ایران بزودی انجام می شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۲:۰۵
کد خبر: ۶۰۶۹۸۸
الحاق زیردریایی جدید در آبهای ایران بزودی انجام می شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران درباره الحاق زیردریایی جدید در آب های کشور گفت: این اقدام در موعد خودش انجام خواهد شد که آن زمان دیر نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: اکنون آزمایش هایی از این زیردریایی های جدید در حال انجام است و اعلام زمان دقیق الحاق زیردریایی منوط به نتیجه آزمایش ها است.

وی رمز دفاعی کشور را بر پایه قدرت مردم و حمایت و پشتیبانی آنان از نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: ابزار و امکانات و تجهیزات لازم برای این پشتیبانی را ما باید فراهم کنیم و تلاش می کنیم تا این امکانات برای پشتیبانی مردم فراهم شود.

امیر حاتمی در پاسخ به این سوال که با آغاز کار دولت جدید کارها در حوزه دفاعی چگونه پیش می رود؟ پاسخ داد: کار دولت شروع شده است و بر روال خوبی قرار دارد .

** مشکل حقوق کارکنان نیروهای مسلح فعلا رفع شده است

وزیر دفاع همچنین درباره علت عدم پرداخت بموقع حقوق کارکنان نیروهای مسلح هم گفت: یک اختلاف محاسباتی بین نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه پیش آمده بود که در جلسه ای که دیروز برگزار شد این مشکل برای این مرحله رفع شد.

وی ادامه داد: همچنین برای رفع کامل مشکل پرداخت حقوق کارمنان نیروهای مسلح در بخش مالی، یک کارگروه تشکیل شد تا موضوع را بررسی و مشکل را برطرف کند تا حقوق نیروهای مسلح در موعد خودش پرداخت شود.

حاتمی درباره واگذاری خودرو لیزینگی به بازنشستگان کشوری اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: فعلا برنامه ای برای واگذاری خودروی لیزینگی به بازنشستگان لشکری نداریم.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که جواب شما به اظهارات آمریکایی ها که گفته اند باید از تاسیسات نظامی ایران بازدید کنند چیست؟ گفت: مگر هرکس درجایی از دنیا درباره ایران حرفی زد ما باید جواب بدهیم حرف های آنها برای ما اصلا اهمیتی ندارد.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به این سوال که الحاق ناوچه موشک انداز سپر هم در بندر انزلی چه زمان انجام خواهد شد هم گفت: روز الحاق خبرش را اعلام می کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز