احمدی‌نژاد برای دعای عرفه به کجا رفت؟ /درخواست عجیب مردم از او

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۷:۰۷
کد خبر: ۶۰۷۸۹۰
روزنامه اعتماد نوشت: از نیمه شعبان گرفته تا دعای عرفه همیشه این مناسبت‌ها از سوی مردان اردوگاه احمدی‌نژاد در چهار سالی که دیگر سمتی در این کشور ندارند بهانه‌ای بوده است تا یا به میان مردم بروند یا آنکه سخنرانی ترتیب دهند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ روزنامه اعتماد نوشت: از نیمه شعبان گرفته تا دعای عرفه همیشه این مناسبت‌ها از سوی مردان اردوگاه احمدی‌نژاد در چهار سالی که دیگر سمتی در این کشور ندارند بهانه‌ای بوده است تا یا به میان مردم بروند یا آنکه سخنرانی ترتیب دهند.

این‌بار اما بعد از جنجالی که احمدی‌نژادی‌ها در مورد بازداشت حمید بقایی به پا کرده بودند یک سکوت در اردوگاه‌شان برقرار شده بود که این‌بار با مراسم دعای عرفه در پنجشنبه تهران آن هم در شلوغ‌ترین جای پایتخت رقم خورد تا شلوغی‌های بازار هم به استقبال گسترده از رییس دولت‌های نهم و دهم ارتباط داده شود. 

خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بهار که در تمام چهار سال گذشته اخبار مربوط با احمدی‌نژاد و یارانش را منتشر می‌کرده، نوشته و آورده است: «محمود احمدی‌نژاد به همراه حمید بقایی و همراهان، برای قرائت دعای عرفه در امام‌زاده زید(ع) واقع در بازار تهران حضور یافت. خروج دکتر احمدی‌نژاد از بازار تهران به دلیل ابراز محبت قشرهای مختلف مردم بیش از دو ساعت به طول انجامید.» 

البته در تیتر این چند خط کوتاه یک موضوع جالب دیگر هم مورد اشاره قرار گرفته است و آن هم این است که مردم در بازار تهران از احمدی‌نژاد خواسته‌اند در انتخابات ١٤٠٠ کاندیدای ریاست‌جمهوری شود. آن هم در شرایطی که تنها چهار ماه از آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری که از قضا احمدی‌نژاد جزو کاندیداهای رد صلاحیت شده آن است، می‌گذرد.

غیبت مشایی، حضور پررنگ بقایی

اسفندیار رحیم مشایی سه سال در انظار نبود اما در یک سال گذشته حضور پررنگی در مراسم‌هایی داشت که با حضور احمدی‌نژاد برگزار می‌شد. با این همه پس از ماجرای رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری و نامه‌ای که مشایی به رییس دولت اصلاحات نوشت می‌توان گفت که برای یک دوره دیگر از انظار دور شده است. 

کمتر از مشایی خبری هست و بازهم حمید بقایی است که تبدیل به نفر شماره اول برای او شده است. همین هم هست که برای حضور در مراسم دعای عرفه در شلوغ‌ترین و پرتردد‌ترین جای شهر، او را انتخاب کرده است تا از شرقی‌ترین نقطه شهر، مرکزی‌ترین نقطه را برای یک مراسم مذهبی انتخاب کند تا هم دیده شوند، هم از استقبال مردمی بگویند و هم از تقاضای کاندیدا شدن در انتخاباتی که تا برگزاری‌اش از همین حالا چهار سال دیگر زمان باقی مانده است.

 

 

نظر شما