نخست وزیر انگلیس:

تحقیقات گسترده‌ای در زمینه انفجار لندن در جریان است

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۷:۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۱۳۰۸۴
تحقیقات گسترده‌ای در زمینه انفجار لندن در جریان است
نخست وزیر انگلیس از انجام تحقیقاتی گسترده در زمینه انفجار لندن با مشارکت پلیس و نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «ترزا می» در مصاحبه تلویزیونی گفت: من هم اینک از آخرین اطلاعات مربوط به تحقیقات درباره حمله بزدلانه امروز صبح در لندن مطلع شدم . تحقیقاتی همه جانبه و گسترده در این زمینه با مشارکت پلیس و نیروهای امنیتی در این زمینه در جریان است.

وی افزود: من قبلا گفتم که سطح تهدید ملی همچنان در دست بررسی مجدد است. مرکز مشترک تحلیل تروریسم که یک سازمان مستقل تعیین کننده سطح تهدید به شمار می آید، بر اساس اطلاعات در دسترس، در حال حاضر تصمیم گرفته که سطح تهدید ملی را از شدید به وضعیت بحرانی افزایش دهد. این بدان معناست که ارزیابی آنها این است که احتمال وقوع حملات بیشتری وجود دارد.

وی گفت: در پی تصمیم این مرکزمشترک، پلیس از وزیر دفاع خواسته است تا مجوز بخشی از فاز اول عملیات موسوم به تمپرر(جایگزینی نیروی های نظامی به جای پلیس) را تصویب کند ،که طرح بسیار حساب شده ای برای تحقق حمایت ارتش از پلیس به شمار می آید. در این مدت نیروهای نظامی  برای محافظت از مکان های خواص که امکان دسترسی عمومی به آنها وجود ندارد، جایگزین افسران پلیس خواهند شد. 

ترزا می افزود : عموم مردم پلیس های مسلح بیشتری را در شبکه های حمل و نقل و خیابان ها خواهند دید که خدمات مراقبتی بیشتری را ارائه می کنند و این مرحله ای متناسب و معقول به شمار می آید که همزمان با انجام تحقیقات در این زمینه سطح بالاتری از مراقبت و اطمینان را فراهم خواهد کرد. بنابراین عموم مردم باید بطور عادی به دنبال کسب و کار خود بروند و مثل همیشه هوشیار بوده و با پلیس همکاری کنند. من قبلا گفتم که تروریسم چالش بزرگ زمانه ماست و با اتحاد ما آن را شکست خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز