فردا صورت می‌گیرد؛

ارسال دومین محموله کمک‌های ایران به مسلمانان میانمار

۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۱:۵۱
کد خبر: ۶۱۵۴۴۵
ارسال دومین محموله کمک‌های ایران به مسلمانان میانمار
دومین محموله کمک های جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان مظلوم میانمار، فردا (پنجشنبه) به بنگلادش ارسال خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرتیپ دوم خلبان محمد تسویه چی فرمانده پایگاه شهید لشکری نیروی هوایی ارتش در حاشیه بارگیری این محموله در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در یاری رساندن به مظلومان پیشتاز بوده است، گفت: در این محموله کمک های هلال احمر، کمک های مردمی و کمک های نیروهای مسلح از جمله نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به کشور بنگلادش ارسال خواهد شد تا به دست مسلمانان مظلوم میانمار برسد.

وی افزود: اولین محموله در ٢٤ شهریورماه توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بنگلادش ارسال شد و با هماهنگی هایی که انجام شده، قرار است هفته ای یک محموله برای مسلمانان میانمار ارسال شود.

تسویه چی ادامه داد: در حال حاضر ١٠٠ تن بار انبار شده است که با توجه به اینکه سوختگیری هواپیما برای رفت و برگشت بصورت یکجا انجام می شود، در هر محموله ٣٠ تن اقلام امدادی شامل پتو، چادر، کنسرو غذایی، دارو و غیره ارسال می شود.

فرمانده پایگاه شکاری شهید لشکری تهران با اشاره به همکاری بنگلادش در خصوص محموله های امدادی برای مسلمانان میانماری، گفت: بدلیل اینکه فرودگاه مقصد دارای برخی محدودیت ها است، حداقل توقف را در آنجا خواهیم داشت تا دچار اخلال در پروازهای آنها نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز