نماینده مردم قم در مجلس:

امر به معروف و نهی از منکر قانونی جامع در جهت ارتقای امنیت است

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۴:۰۷
کد خبر: ۶۱۵۷۶۰
امر به معروف و نهی از منکر قانونی جامع در جهت ارتقای امنیت است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر قانونی جامع و کامل در جهت ارتقای امنیت در سطح جامعه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور چهارشنبه شب در رزمایش طلایه‌داران امر به‌ معروف و نهی از منکر استان قم در میدان آستانه حرم مطهر فاطمه معصومه (س) افزود: در همه ابعاد باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مقابله با فساد حمایت شود، در حکومت اسلامی توجیهی برای فساد در جامعه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر درمان بسیاری از آسیب ها و معضلات در جامعه است و هر چه این فریضه الهی توسعه یابد جامعه از آسیب ها مصون تر خواهد شد.

ذوالنور خاطرنشان کرد: در جهت احیای امر به معروف در جامعه دینی باید از مرحله سخن به عمل قدم بگذاریم و جدی تر امر به معروف و نهی از منکر را دنبال نماییم.

وی بیان کرد: سکوت در برابر منکر و بی توجهی به امر به معروف به جامعه خدشه وارد می کند، در این زمینه لازم است قانون جامع امر به‌ معروف و نهی از منکر با حمایت‌های سیاسی،  قضایی و اجتماعی به طور کامل اجرایی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه نهادها و سازمان ها باید رسالت خود را در احیای امر به معروف در جامعه تحقق بخشند.

وی تصریح کرد: منکر از مصادیق آفات در جامعه دینی به شمار می رود، در این راستا رهبری و مراجع نگرانی خود را از برخی از منکرها در جامعه اعلام کرده اند.

ذوالنور ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به درستی در جامعه احیا و تبیین گردد چهره جامعه را تغییر خواهد داد.

وی گفت: همه باید ابتدا از خود شروع کنند ما امیدواریم در این فریضه الهی شرمنده سید الشهداء و اهل بیت (ع) نباشیم.

خاطرنشان می شود این رزمایش با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم و پلیس امنیت اخلاقی استان قم برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز