پسربچه داعشی ایران را به زبان فارسی تهدید کرد!

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۸:۳۳
کد خبر: ۶۱۹۲۴۶
پسربچه داعشی ایران را به زبان فارسی تهدید کرد!
یک پسر خردسال که به عضویت گروه تروریستی داعش درآمده با انتشار ویدئویی در خبرگزاری این گروه به زبان فارسی ایران را تهدید کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ ویدیویی که به تازگی در یکی از خبرگزاری های گروه تروریستی داعش منتشر شده پسر بچه ای را به تصویر می کشد که به زبان فارسی کشور ایران را تهدید می کند.

این  خردسال داعشی در حالی که برای بریدن سر یکی از زندانیان داعش آماده شده است شروع به رجز خوانی برای مسلمانان ایران می کند.

قسمتی از تهدیدات پسر بچه داعشی از این قرار است:ای ایران صفوی بدانید که جنگ شما بر علیه مجاهدان هیچ نفعی برایتان نخواهد داشت، در انتظار ما باشید. شما و جاسوسانتان،بدانید که ما آگاهیم که شما در زندگی حریص ترین انسان ها هستید، ما خونمان و جانمان را در برابر دین خدای متعال می بخشیم، به اذن الله سرزمین و دیارتان را بر سر شما ویران خواهیم کرد...

به نظر می رسد زمانی که سران داعش رویاهای تعبیر نشدنی خود را به این کودک دیکته می کردند تا مانند طوطی آنها را تکرار کند، این حقیقت را در گوش او زمزمه نکرده اند که دلاور مردان این مرز و بوم قبل از اینکه عناصر ناچیز گروه داعش بخواهند دست از پا خطا کنند، آنها را با خاک یکسان خواهند کرد و به قعر جهنم می فرستند.

یاوه گویی های این کودک متوهم که در خیالات محال خود به سر می برد را در فیلم زیرمشاهده نمایید.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
من که خیلی ترسیدم شما چی.جوجه شیرمردان راه خدا از مرگ ابایی ندارند.ننگ باد مرگ در بستر برای مردان این سرزمین.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
شما نابودید....نابود....
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز