عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

آمار دقیقی از تجمعات مقابل مجلس نیست/ هیچ گزارشی تهیه نشده است

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۵:۲۵:۱۱
کد خبر: ۶۲۲۶۲۶
آمار دقیقی از تجمعات مقابل مجلس نیست/ هیچ گزارشی تهیه نشده است
عضو کمیسیون اصل90مجلس گفت: آمار دقیقی از تعداد تجمعات و موضوعات آن در مقابل مجلس و همچنین نتیجه بررسی ها و پیگیریها وجود ندارد.

«بهرام پارسایی» عضو کمیسیون اصل90 مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، پیرامون رسیدگی به وضعیت تجمعات مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از این تجمعات نشان‌دهنده بخشی از واقعیت‌های جامعه است که شاید در بخش‌هایی به درستی نظارت و مدیریت نکرده ایم. 

او ادامه داد: موسسات مالی و اعتباری که امروز بسیاری از مشکلات را برای مردم در حوزه بانکی به وجود آورده‌اند، موضوع بسیاری از انتقادات و تجمعات اعتراضی در مقابل مجلس هستند. اگر ما طی سال‌های گذشته در مورد این موسسات برنامه ریزی و قانون‌گذری مدونی داشتیم امروز با این حجم از مال باختگان مواجه نبودیم. 

عضو کمیسیون اصل 90 با تاکید بر اینکه "تجمع مردم در مقابل خانه ملت برای درخواست کمک است" تصریح کرد: در خانه ملت، وکلای مردم حضور دارند و این تفکر در جامعه غالب است که نمایندگان می‌توانند راه‌کاری برای مشکلات ارایه دهند. 

پارسایی افزود: این مشکلات در دستور جلسه کمیسیون‌ ها قرار گرفته و بررسی می شود. 

پارسایی در خاتمه گفت: آمار دقیقی از تعداد تجمعات و موضوعات آن در مقابل مجلس و همچنین نتیجه بررسی ها و پیگیریها وجود ندارد و تا الان من از این تجمعات گزارشی ندیدم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز