با ارزیابی در جشنواره شهید رجایی؛

۱۴ دستگاه برتر وزارت صنعت از سوی شریعتمداری تقدیر شدند

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۲۲۷۸۳
۱۴ دستگاه برتر وزارت صنعت از سوی شریعتمداری تقدیر شدند
۱۴ دستگاه زیر مجموعه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ۱۴ دستگاه زیر مجموعه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شدند و طی مراسمی لوح تقدیر خود را از «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و رییس ستاد جشنواره شهید رجایی دریافت کردند.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با کسب بیشترین امتیاز دستگاه برتر شناخته و شرکت سهامی  نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران حائز تقدیر شناخته شد.

از بین سازمانهای صنعت ،‌معدن و تجارت استانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، خراسان جنوبی و زنجان دستگاه برتر شناخته شده و سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان یزد نیز که در رشد عملکردی نسبت به سال قبل بیشترین امتیاز را داشته تقدیر شد.

‌همچنین معاونت طرح و برنامه،‌ معاونت آموزش پژوهش و فناوری، مرکز نوسازی و تحول اداری، ‌اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و اداره کل پشتیبانی و صندوق ضمانت صادرات ایران ۱۴ دستگاه برتری بودند که امروز لوح تقدیر خود را از وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت  دریافت کردند.

گفتنی است دستگاههای برتر تقدیر شده در بین دستگاههای اجرایی وابسته و سازمانهای مستقل وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس ارزیابی در شاخصهای عمومی و اختصاصی مرتبط  با تعیین سازمانهای برتر در قالب جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۶ توسط مراجع ذیربط مشخص و تقدیر شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز