عضو کمیسیون اجتماعی:

ردیف توازن در بودجه ۹۷ جهت رفع بی عدالتی ایجاد شود

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۵:۴۵
کد خبر: ۶۲۳۳۱۱
ردیف توازن در بودجه ۹۷ جهت رفع بی عدالتی ایجاد شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از دولت می‌خواهم تا با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی در بودجه ۹۷ ردیفی را با عنوان توازن به منظور از بین بردن بی عدالتی و توسعه متوازن ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، «عین الله شریف‌پور» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: سردمداران آمریکای سلطه‌گر و زورگو و اسرائیل غاصب و انگلیس مکار بدانند براساس مفاد اصل ۱۵۰ و ۱۵۱ اصول قانون اساسی به نقش سپاه پاسداران و عزت اسلام و مسلمین به منظور ایفای نقش خود در نگاهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن اشاره شده است.

وی افزود: سپاه از متن جامعه برخاسته و نقش آن را در ۸ سال دفاع مقدس دشمنان به خوبی لمس کرده‌اند، در اصل ۱۵۲ قانونی اساسی هم ذکر شده هرگونه سلطه‌جویی و سلطه‌پذیری، نفی و حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور و دفاع از حقوق همه مسلمانان و عدم تعهد در برابر قدرت‌های سلطه‌گر را با مدیریت سپاه در قالب پروژه مقاومت دشمنان به عینه دیدند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دشمنان بدانند بسیج به عنوان یک عقبه بسیار قوی در کنار سپاه و به تعداد ۲۰ میلیون رزمنده گوش به فرمان رهبری است و در مقابل تمام دشمنان خصوصا آمریکا خواهد ایستاد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه گفت: براساس بند ۹ از اصل ۳ قانون اساسی، توسعه کشور به درستی انجام نشده و به صورت ناهمگون و غیر عادلانه بوده است و هر روز فاصله استان های برخوردار و غیر برخوردار بیشتر می‌شود. امیدواریم که در بودجه ۹۷ ردیفی تحت عنوان توازن ایجاد شود تا مردم بیشتر از بی عدالتی رنج نبرند.

نماینده مردم ماکو در مجلس با تاکید بر وحدت به عنوان یک ضرورت امروز کشور، گفت: براساس اعمال ماده ۲۳۶آئین نامه به زودی گزارش تخلفات مربوط به منطقه آزاد ماکو در صحن مجلس قرائت می شود. امیدواریم که با رای مثبت نمایندگان شاهد کاهش نابسامانی‌ها باشیم.

وی ادامه داد: از وزیر کشور و رئیس بنیاد مستضعفان درخواست دارم که در اجرای تفاهمنامه فی مابین تسریع کنند تا ان‌شاءالله شاهد رفع محرومیت از منطقه چالدران باشیم.

نماینده مردم ماکو در مجلس در پایان با توجه به مشکلات معیشتی مرزنشینان از رئیس کل گمرکات درخواست کرد تا نسبت به رفع مشکلات مرزنشینان اقدام عاجل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز