سردار اشتری در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل:

پلیس در مقابله با همه زمینه های تهدید علیه نظام اسلامی حضور دارد

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۰:۲۲
کد خبر: ۶۲۳۷۲۱
پلیس در مقابله با همه زمینه های تهدید علیه نظام اسلامی حضور دارد
فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تجدید عهد با امام خمینی (س) گفت: پلیس در مقابله با همه زمینه های تهدید علیه نظام اسلامی حضور دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار حسین اشتری، صبح پنج شنبه در تجدید میثاق جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی همزمان با هفته نیروی انتظامی با امام راحل گفت: باید خدا را شاکر بود، که امسال نیز توفیق تجدید عهد با بنیان گذار جمهوری اسلامی را پیدا کردیم، ما با تمام وجود با حضرت امام بیعت می‌کنیم و پیمان می‌بندیم که در راستای ارتقای امنیت کشور تا پایان جان بایستیم.

وی سپس یکی از وظایف حاکمان و دولت ها را ایجاد نظم‌و امنیت برای مردم دانست و گفت: امروز نعمت بزرگ امنیت در کشور ما وجود دارد و امنیت کشور ما مثال زدنی است، این امنیت را مرهون پیروی از فرمایشات امام  راحل  شهدا و هدایت های رهبری و مشارکت مردم هستیم.

فرمانده ناجا با بیان این که امروز پلیس با حضور در اقصی نقاط کشور، امنیت را فراهم کرده است، افزود: 13 هزار شهید پلیس نشان دهنده تلاش این نیرو برای انجام وظیفه در تامین امنیت است و ما تمام تلاشمان را برای عمل به این منویات به کار گرفته‌ایم.

وی به اقدامات پلیس در حوزه های جاده ای، مبارزه با مواد مخدر، ترافیکی و دیگر حوزه های برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: همکاران در هر تهدیدی که در راه نظام اسلامی وجود داشت حضور پیدا کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز