رئیس اتحادیه طلا و جواهر:

کلیپ سکه تقلبی حقیقت ندارد/ کسی که این فـیلم را تهیه کرده به پول ملی ضربه می‌زند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۲۴۴۹۲
کلیپ سکه تقلبی حقیقت ندارد/ کسی که این فـیلم را تهیه کرده به پول ملی ضربه می‌زند
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کلیپ سکه تقلبی حقیقت ندارد و کسی که این فـیلم را تهیه کرده به پول ملی ضربه می‌زند.

«محمد کشتی آرای» رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا در خصوص ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی مبنی بر تقلب در عرضه سکه های بهار آزادی منتشر شده است، گفت: انتشار این فیلم افکار عمومی جامعه را هدف قرار داد، این در حالی است که ما به عنوان افراد متخصص در بدو منتشر شدن این کلیپ متوجه شدیم این کارت جعلی بوده و  کسی که این کلیپ را تهیه کرده ناشی و غیرحرفه ای است که سکه نیم را جای سکه تمام بهار آزادی نمایش می دهد. فردی که این سکه را جایگزین کرده توجهی به این مسأله نداشته و فقط به دنبال ضربه زدن به طلا فروشان بوده است.

وی ادامه داد: آن شخصی که از آن اسم برده می شود یکی از افراد خوش نام بازار است. مسأله بعدی گفته شد که او سمتی در اتحادیه دارد در حالی که هیچ سمتی در اتحادیه ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اهمیت سکه بهار آزادی گفت: سکه یک بحث ملی است. سکه بهار آزادی پشتوانه پول کشور بوده و اهمیت آن از اسکناس بالاتر است. کسی که این ویدئو را تهیه کرده به پول ملی ضربه زده است و باید از طریق پلیس و مقامات اطلاعاتی کشور دستگیر شود.

کشتی آرای تاکید کرد: من وجود چنین سکه هایی را در بازار تکذیب می کنم. این مسئله توطئه ای بر ضد پول ملی کشور بوده و باید پیگیری شود.

به گزارش برنا، اخیرا ویدئویی در شبکه های مجازی منتشر شد که ادعا می شود در سکه های پلمب شده یکی از طلافروشی های تهران تقلب شده است.

نظر شما