وزرای دولت دوازدهم در راه بهارستان

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۸:۰۵
کد خبر: ۶۲۶۷۵۷
وزرای دولت دوازدهم در راه بهارستان
وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری، راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، امور خارجه و اقتصاد هفته آینده برای پاسخ به سئوال نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده آخرین تحولات اقلیم کردستان و طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیر عامل در شوراهای عالی و طرح تقویت بسیج مستضعفین را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه هفته آینده عملکرد وزارتخانه های اطلاعات، کشور، امور خارجه و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مورد قانون احکام دائمی برنامه های توسعه، احکام قانون برنامه ششم توسعه و احکام قانون بودجه 1396 را با حضور مسئولان ذی ربط بررسی می کنند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یکشنبه آینده طرح اصلاح ماده 23 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه عملکرد اعتبارات و مشکلات مربوط به درآمد اختصاصی هلال احمر از محل درآمدهای ثبتی را بررسی می کنند.

بررسی گزارش وضعیت منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی از دولت و رسیدگی به بودجه پیشنهادی دیوان محاسبات برای درج در لایحه بودجه سال 97 کل کشور نیز در دستور بررسی روز سه شنبه اعضای این کمیسیون قرار دارد.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روز یکشنبه هفته آینده لایحه اصلاح قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و طرح تامین اجتماعی همگانی را بررسی می کنند.

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان برای پاسخ به سئوال 13 نماینده روز سه شنبه آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یکشنبه هفته آینده طرح الحاق موادی به قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه، طرح دهیاری ها، طرح اصلاح موادی از قانون تخلفات رانندگی را در دستور کار روز یکشنبه خود دارند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سه شنبه هفته آینده برای پاسخ به سئوال هفت نماینده در کمیسیون شوراهای مجلس حضور می یابد.

تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات، بررسی اصلاح موادی از قانون صادرات و بررسی مشکلات صنف تولید کنندگان لوله در دستور کار روز یکشنبه هفته آینده اعضای کمیسیون صنایع مجلس قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سئوال چهار نماینده سه شنبه هفته آینده در کمیسیون صنایع مجلس حضور می یابد. همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سئوال پنج نماینده در همین روز در کمیسیون صنایع مجلس حضور می یابد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تجاری اقتصادی روز سه شنبه گزارشی از برنامه های این شورا در راستای تدابیر اقتصاد مقاومتی به اعضای کمیسیون صنایع مجلس ارائه می کند.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس یکشنبه هفته آینده لایحه مالیات بر ارزش افزوده و لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی حمایت از ارقام جدید گیاهی را بررسی می کنند.

عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست برای ارائه گزارشی در مورد تبیین برنامه های اجرایی این سازمان و بررسی طرح ارزیابی محیط زیستی و اقدامات صورت گرفته این سازمان در راستای برنامه ششم توسعه سه شنبه آینده به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود.

اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یکشنبه هفته آینده لایحه مجازات های جایگزین زندان، طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی و طرح مبارزه با جرائم اقتصادی را در دستور کار دارند.

وزیر دادگستری روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخ به سئوال سه نماینده در کمیسیون قضایی مجلس حضور می یابد.

بررسی طرح صدور چک و لایحه اصلاح موادی از قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز در دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون قرار دارد.

اعضای کمیسیون عمران مجلس یکشنبه هفته آینده طرح تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه کشور و نحوه اجرای لایحه بودجه سال 96 کل کشور را بررسی می کنند.

وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سئوال شش نماینده و همچنین ارائه توضیحاتی در مورد احکام برنامه ای حوزه حمل و نقل در کمیسیون عمران مجلس حضور می یابد.

نحوه اجرای احکام برنامه و بودجه ای حوزه آب و فاضلاب کشور با حضور مقامات ارشد وزارت نیرو روز سه شنبه در این کیمسیون بررسی می شود.

نجفی شهردار تهران جهت ارائه برنامه هایش در مدیریت جدید شهرداری تهران در این کمیسیون حضور می یابد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه هفته آینده برای بررسی میزان تحقق برنامه ششم توسعه در این وزارتخانه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می یابد.

وزیر آموزش و پرورش نیز به منظور ازائه گزارش عملکرد درباره نحوه اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز عالی در این کمیسیون حضور می یابد.

معاونت امور مجلس رئیس جمهوری نیز در مورد نحوه اجرای موادی از قانون برنامه ششم توسعه در روز سه شنبه در این کمیسیون حضور می یابد.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس یکشنبه هفته آینده طرح افزایش حوزه های انتخابیه و تعداد نمایندگان، طرح تامین اجتماعی همگانی و لایحه مجازات های اجتماعی جایگزین اعدام را بررسی می کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سئوال پنج نماینده سه شنبه آینده در این کمیسیون حضور می یابد.

معصومه ابتکار نیز جهت ارائه گزارشی در مورد عملکرد معاونت امور زنان ریاست جمهوری سه شنبه هفته آینده مهمان کمیسیون اجتماعی مجلس است.

وزیر امور خارجه جهت ارائه گزارش در مورد اقدامات انجام شده در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی سه شنبه در این کمیسیون حضور می یابد.

**وزیران اقتصاد، صنعت و تعاون برای بررسی مسائل اقتصادی کشور به کمیسیون اقتصادی می روند

بررسی و تحلیل مسائل اقتصادی روز کشور دوشنبه هفته آینده با حضور وزیران صنعت، تعاون، اقصاد و رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می شود.

رییس سازمان میراث فرهنگی و معاونانش در روز سه شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز