عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران:

قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران توسط افسران جزء اجرا نمی‌شود/ قانون شکنان باید توبیخ شوند/ برخی به دنبال درگیری میان ستاد مشترک و مجلس هستند

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۵:۳۵:۲۰
کد خبر: ۶۲۷۵۲۳
قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران توسط افسران جزء اجرا نمی‌شود/ قانون شکنان باید توبیخ شوند/ برخی به دنبال درگیری میان ستاد مشترک و مجلس هستند
سخنگوی هیات رییسه فراکسیون ایثارگران گفت: بعضی ها خوششان می‌آید درگیری بین مجلس و ستاد مشترک ایجاد کنند.

«حسن نوروزی» سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، پیرامون اجرایی طرح خدمت سربازی فرزندان ایثارگران با اشاره به اینکه "در حال حاضر عده‌ بسیاری از فرزندان ایثارگران با امید به اجرا شدن این طرح به سربازی نمی‌روند و غیبت می‌خورند" گفت: در جلسه‌ مشترک با آقای لاریجانی و سرلشکر باقری این طرح را برای ابلاغ نهایی کردیم. متاسفانه بعضی از افسران جزء ستاد مشترک به این قانون عمل نمی‌کنند. 

او ادامه داد: گویا بعضی ها خوششان می‌آید درگیری بین مجلس و ستادمشترک ایجاد کنند. به نظر من بعضی از این افسران به توافقی که با حضور سرلشکر باقری انجام شد، عمل نمی‌کنند و آن را با وجود اینکه از سوی رسانه‌های عمومی اعلام و ابلاغ شده نادیده می‌گیرند. 

عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران با تاکید بر این که "عده‌ای به صورت کاملا مغرضانه به دنبال این هستند که جامعه ایثارگران با مجلس شورای اسلامی دچار مشکل شود" تصریح کرد: این افراد نمی‌دانند که اشتباه می کنند و کسانی که همیشه سعی دارند از کار مجلس اشکال بگیرند در نهایت به خود ضرر می‌رسانند. 

نوروزی با تاکید بر اینکه "این افراد قانون شکنی می‌کنند" افزود: اگر جای سرلشکرباقری بودم این افراد را به شدت توبیخ می‌کردم تا مشخص شود کسانی که قانون را زیر پا می‌ گذارند جایی در ستاد مشترک ندارند. 

نوروزی در خاتمه گفت: چطور جرات می‌کنند قانونی که تصویب و اعلام شده است را زیر پا بگذارند؟ این افراد تنها افسران جزئی هستند که همیشه با ایجاد مخالفت به دنبال مطرح کردن خود بوده‌اند. به زودی برای تعیین تکلیف این قانون مهم در مجلس جلسه خواهیم گذاشت و نمی‌گذاریم حقوق فرزندان ایثارگر پایمال شود. در حال حاضر همه نمایندگان از این رفتار نامهربانانه دلخور هستند.

نظر شما