نایب رییس فراکسیون امید مجلس:

دولت در انتخاب وزرای نیرو و علوم مسائل کلان را در نظر گرفته است/ غلامی در دولت خاتمی و روحانی سمت داشت

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۵:۲۴:۳۴
کد خبر: ۶۲۸۳۸۱
دولت در انتخاب وزرای نیرو و علوم مسائل کلان را در نظر گرفته است/ غلامی در دولت خاتمی و روحانی سمت داشت
نایب رییس فراکسیون امید مجلس گفت: وزیر پیشنهادی علوم در دوران آقای خاتمی در دانشگاه «بوعلی همدان» سمت داشت و کار خود را در دوره آقای روحانی ادامه داد.

«محمدرضا تابش» نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردکان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، پیرامون دو وزیر پیشنهادی نیرو و علوم در فراکسیون متبوعش گفت: قطعا فراکسیون پیرامون این دو نفر نشست های دقیقی برگزار خواهد کرد و به جمع‌بندی خواهد رسید. 

او ادامه داد: ما می‌دانیم دولت دارای معذوریت‌هایی است و قطعا در انتخاب گزینه‌های خود به مسایل کلی و کلان جامعه نظر داشته است. 

تابش با اشاره به اینکه "درباره وزیر پیشنهادی علوم انتقادهایی به گوش مجلس رسیده است" تصریح کرد: ما هنوز به صورت دقیق این انتقادها را بررسی نکرده‌ایم. گفته می‌شود آقای غلامی گزینه بیستم برای وزرات علوم بوده است اما الان نباید قضاوت کرد. طبیعی است حرف‌های مخالف و موافق زیادی برای گزینه پیشنهادی یک وزارت خانه وجود دارد.

نماینده مردم اردکان گفت: آقای غلامی در دوران آقای خاتمی در دانشگاه «بوعلی همدان» سمت داشت و کار خود را در دوره آقای روحانی ادامه داد. باید انتظاراتمان را متناسب با وضع حاکم بر کشور، دولت و دانشگاه‌ها سامان دهیم.

او متذکر شد: آقای اردکانیان یک شخصیت ملی و بین‌المللی ممتاز در حوزه آب هستند. ایشان نسبت به کار کلان ملی اشراف دارند و هم کارکردی که در سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی داشتند، باعث شده یک شخصیت ایرانی ممتاز در عرصه بین‌المللی باشند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خاتمه گفت: امیدوارم دو وزیر مربوطه رای اعتماد خود را از مجلس بگیرند و کار خود را آغاز کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز