رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد؛

بهره‌برداری از چهل طرح صنعتی در کرمان

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۴:۳۱
کد خبر: ۶۲۹۲۶۰
بهره‌برداری از چهل طرح صنعتی در کرمان
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: 40 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 260 میلیارد تومان در یک سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و اشتغالی بالغ بر 1656 نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهند کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، «محمود اسکندری نسب» رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: 6 طرح با سرمایه گذاری بالغ بر 10442 میلیارد ریال کلنگ زنی شده و با پیشرفت های قابل قبول بالای 30 درصد در حال تکمیل است.

وی گفت: مجوز 15 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 982 میلیارد ریال نیز توسط سازمان صادر یا در حال صدور است که آغاز عملیات احداث خود را به زودی شروع خواهند کرد و پس از تکمیل برای 511 نفر اشتغالزایی مستقیم خواهند داشت.

اسکندری نسب  ادامه داد:  جنوب کرمان منطقه ای خاص و سرشار از پتانسیل های خدادادی و طبیعی در حوزه های صنعتی  معدنی است  که اگر مسئولین امر تلاش و جدیت مناسب را درخصوص بهره برداری و شکوفایی این پتانسیل ها بکار بندند، مطمئنا در آینده ای نه چندان دور با تحولی عظیم که اکنون شروع شده و گام های خود را محکم و استوار بر می دارد.

وی در پایان گفت: طی 4 سال گذشته 48 واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر 1742 میلیارد ریال بهره برداری شده و وارد چرخه تولید کشور شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز