خطیب نماز جمعه تهران:

اگر عراق به آمریکا اعتماد کند، این کشور محو می‌شود/ خداوند سردار سلیمانی را حفظ کند

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۲:۳۷
کد خبر: ۶۲۹۷۸۱
اگر عراق به آمریکا اعتماد کند، این کشور محو می‌شود/ خداوند سردار سلیمانی را حفظ کند
خطیب نماز جمعه تهران گفت: خداوند سردار سلیمانی و همه افسران و سرداران و جانبازان را از گزند حوادث حفظ کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد آیت‌الله امامی کاشانی» خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  پایتخت با بیان اینکه ما اگر می‌خواهیم بنده خدا باشیم خداوند باید همه امور ما را بپسندد، گفت: ما همه ما باید بنده خدا باشیم و همه کار‌های ما برای بندگی خدا باشد.

وی با اشاره به مبارزه ملت عراق با تروریسم افزود: عراق با تروریسم مبارزه کرد و از تجزیه کشورش جلوگیری کرد. دشمن نتوانست تجزیه و اشغال عراق را به کمک یک مشت اراذل و اوباش انجام دهد و این به لطف رزمندگان و نیرو‌های مردمی و ملت عراق است.

آیت الله امامی کاشانی با بیان دیدار رهبر معظم انقلاب با «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق ادامه داد: اگر عراق به آمریکا اعتماد کند، این کشور محو می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: آمریکا در عراق به دنبال ریشه کن کردن تروریسم نیست؛  تنها با یک بمباران که مشکل حل نمی‌شود.

آیت الله امامی کاشانی اظهار کرد: سرداران سپاه و افسران ارتش و نیرو‌های فداکار، اینها برای کشور ارزش هستند. خداوند سردار سلیمانی و همه افسران و سرداران و جانبازان را از گزند حوادث حفظ کند.

وی اضافه کرد: اظهارات مقام آمریکایی علیه سپاه از سر بغض و کینه و ناراحتی بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه امنیت و عزت امروز ما مرهون شجاعت و عزت رزمندگان است، افزود: امنیت و تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره و حرف زدن نیست.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد: دشمن با فکرها می جنگد و این فکر و فرهنگ را باید حفظ کرد، زیرا این فرهنگ است که کشور را به اقتدار می رساند و این مراسم اربعینی که چندسالی است شروع شده، در آن نکته ای دارد که کربلا محور و حسین (ع) معلم است و راه، راه فداکاری و شهادت بوده که باید در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اهمیت توجه به فرهنگ عاشورا، افزود: امام حسین (ع) در جریان کربلا با ظلم و ریشه ظلم جنگید و در مقابل ظالمان ایستاد.

نظر شما