سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

«هاجر چنارانی» به کمیته رسیدگی بر رفتار نمایندگان احضار شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۲:۵۷
کد خبر: ۶۳۲۰۶۱
«هاجر چنارانی» به کمیته رسیدگی بر رفتار نمایندگان احضار شد
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احضار «هاجر چنارانی» به این کمیته خبر داد.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی» سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون جلسه امروز این کمیته گفت: امروز جلسه نظارت بر رفتار نمایندگان با دعوت از آقای مطهری برگزار شد. این نشست پیرامون شکایت سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان از نماینده مذکور بود. شکایت بر این اساس بود که صحبت‌های آقای مطهری پیرامون خانم «مینو خالقی» در میان دانشجویان موجب تشویش اذهان عمومی شده است. آقای مطهری توضیحات لازم را در کمیته ارائه کردند و هیات نظارت بر نمایندگان قانع شد.

او ادامه داد: امروز موضوع شکایت از آقای «شهاب نادری» را بررسی کردیم که در این بررسی نماینده مردم پاوه با ارایه مدارک کافی نشان داد که از رانت استفاده نکرده و موضوع از نطر هیات مختومه اعلام شد.

نماینده مردم فسا با اشاره بر اینکه «شکایت آقای اعلمی از یکی از نمایندگان فعلی مجلس را بررسی کردیم» تصریح کرد: این مشکل در رابطه با تعاونی مسکن بود و هیات به این نتیجه رسید که آقای اعلمی باید شکایت خود را از سوی دادگستری پیگیری کند.

او متذکر شد: همچنین شکایت وزیر کار از آقای پورابراهیمی مطرح شد. این شکایت به حرف های آقای ابراهیمی در خصوص اطرافیان آقای وزیر مربوط می‌شد. در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصیم بر این شد که آقای وزیر شکایت خود را در قوه قضاییه پیگیری کنند و این شکایت ادامه پیدا خواهد کرد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «تصمیم گرفته شد که خانم هاجر چنارانی به دلیل حواشی به وجود آمده در نیشابور به هیات نظارت بر رفتار نماینگان دعوت شوند» تصریح کرد: با توجه به این که معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی از این نماینده شکایت نکرد، قرار است پیرامون رفتارشان توضیحاتی ارائه دهند. اگر توضیحات ایشان هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را قانع نکند هیات رییسه ورود خواهند کرد؛ البته نظر هیات رییسه مجلس بود که ابتدا این نماینده برای ارایه توضیحات در کمیته حاضر شوند.

جمالی نوبندگانی در خاتمه با اشاره به شکایت خبرنگار روزنامه ایران از نماینده مردم ارومیه گفت: جلسات متعددی با نماینده مربوز و خبرنگار روزنامه ایران برگزار شد. در نهایت با توجه به این که قریب یک سال از این جریان می‌گذرد؛ آقای پزشکیان شخصا به ما گفتند که من با این خبرنگار صحبت کردم و رضایت شفاهی این خبرنگار حجت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز