معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت:

توسعه غرب کانون برای کشور بسیار مهم است

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۳۲۰۶۶
توسعه غرب کانون برای کشور بسیار مهم است
معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، طرح‌های توسعه غرب کارون را برای کشور بسیار مهم خواند و از تلاش‌های کارکنان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از  شانا، «حبیب الله بیطرف» معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امروز (چهارشنبه ۱۰آبان‎ماه) در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت متن، مدیران و مجریان طرح‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت که در سالن جلسات کمپ آزادگان جنوبی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: امیدواریم روند پرشتاب توسعه در غرب کارون به ویژه با توجه به اهمیت میدان‌های مشترک در این منطقه ادامه یابد.

وی با اشاره به این که میدان‌های مشترک غرب کارون در صف تعیین تکلیف در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی هستند، ادامه داد: البته شرکت متن تلاش خود را برای توسعه میدان‌ها به‌کار بسته و منتظر امضای قراردادهای جدید نمانده است.

بیطرف ابراز امیدواری کرد که با امضای قراردادهای توسعه میدان‌های غرب کارون در قالب الگوی جدید قراردادی، امکان استفاده از سرمایه‌ها و فناوری‌های روزآمد شرکت‌های بین المللی فراهم و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی بیش از پیش استفاده شود.

معاون وزیر نفت یادآور شد: فرصت‌ها کوتاه است و با توجه به تحولات حوزه انرژی و پیش بینی تغییر میزان تقاضای نفت خام در دهه‌های  آینده امیدواریم در عین برداشت صیانتی از میدان‌ها نسبت به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نفتی موجود اقدام شود.

بیطرف و هیئت همراه صبح امروز از غرب کارون بازدید کرد و در جلسه مشترک با مدیران و مجریان طرح‌های غرب کارون در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز