فعال سیاسی اصلاح طلب:

فراکسیون امید باید بهتر عمل کند

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۲:۳۵
کد خبر: ۶۳۳۲۰۹
فراکسیون امید باید بهتر عمل کند
فعال سیاس اصلاح طلب گفت: فراکسیون امید می‌تواند در چهار سال آینده بسیار بهتر عمل کند و البته دور قبل هم می‌توانستند بهتر باشند.

«مصطفی تاجزاده» فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا پیرامون ارزیابی کیفیت نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال کمی خلوت بود و من انتظار جمعیت بیشتری داشتم.

او ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی من پایین آمدن سرانه مطالعاتی جامعه و روزنامه نخواندن مردم است. به نظر می‌رسد جامعه با روزنامه قهر بوده و یکی از دلایل اصلی این دوری به توقیف مطبوعات بر می ‌گردد. البته فضای مجازی هم باعث شده است استفاده از روزنامه در بین مردم کم شود و در این میان رسانه‌های خارجی تا حدودی خلاء موجود را پر کنند.

تاج زاده در ادامه با اشاره به انتخابات ۹۸ مجلس و تاثیر فراکسیون امید بر آن گفت: بدون تردید این فراکسیون در رای مردم تاثیر دارد و قطعا مردم برای بهبود وضعیت کشور رای می‌دهند. اما پیش بینی انتخابات سال ۹۸ مجلس و یا ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری به عملکردها باز می گردد. در انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین عوامل عملکرد دولت دوازدهم  در این ۴ سال پیش رو است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: شخصیت‌های رقیب برای انتخابات بسیار مهم هستند؛ البته فراکسیون امید می‌تواند در چهار سال آینده بسیار بهتر عمل کند و البته دور قبل هم می‌توانستند بهتر باشند.

نظر شما