با صدور پیامی؛

امیر حاتمی آزادسازی شهر دیرالزور را تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۳۳۳۰۹
امیر حاتمی آزادسازی شهر دیرالزور را تبریک گفت
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و وزیر دفاع جمهوری سوریه در گفت وگوی تلفنی ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و تحولات سوریه، بر همکاری و تلاش بیشتر برای نابودی تروریست ها تاکید کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی در این گفت و گو، پیروزی های اخیر میدانی به ویژه آزادسازی شهر دیرالزور را به رئیس جمهور سوریه جناب آقای بشار اسد، وزیر دفاع، فرماندهان و رزمندگان شجاع و خستگی ناپذیر ارتش و مردم سوریه تبریک گفت و اظهار داشت: 5 سال "مقاومت و ایستادگی" نیروهای مسلح و ملت سوریه در برابر گروه های تروریستی ستودنی است و باید در تاریخ دفاعِ مشروع یک ملت از هویت و کیان خود ثبت شود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تکمیل نوار پیروزی های ارتش سوریه برابر تروریست ها و بازگشت کامل ثبات و امنیت به سوریه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران چنان که تاکنون از برادران سوری خود حمایت کرده، مصمم است تا در مراحل پس از جنگ نیز در کنار برادران سوری باشد.

وزیر دفاع جمهوری سوریه نیز در این گفت و گوی تلفنی با تقدیر و تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در خنثی سازی توطئه ها و دشمنی های گروه های تروریستی ـ صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران در این دوران پر تنش همواره در کنار ملت و دولت سوریه ایستاد تا این کشور بتواند از حاکمیت قانونی خود دفاع کند.

سپهبد جاسم الفریج اظهار داشت: هماهنگی های بی نظیر دو کشور جمهوری اسلامی ایران و سوریه ضامن صلح، ثبات و امنیت دو کشور و منطقه شده است.

وزیر دفاع سوریه همچنین از امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای سفر به سوریه دعوت به عمل آورد

نظر شما