عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین:

پرونده تخلفات احمدی نژاد با گزارش مجلس جدی‌تر پیگیری خواهد شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۷:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۷۹۵
پرونده تخلفات احمدی نژاد با گزارش مجلس جدی‌تر پیگیری خواهد شد
عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین گفت: پرونده‌ آقای احمدی‌نژاد در دیوان محاسبات تشکیل شده و با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» عضو کمیسیون برنامه بودجه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون گزارش کمیسیون متبوعش در خصوص تخلفات «محمود احمدی‌نژاد» رییس دولت‌های نهم و دهم گفت: این گزارش پس از قرائت و تشریفاتی که دارد باید به دادگاه برود و رای قوه قضاییه برای آن صادر شود. 

او ادامه داد: ما قاعده‌ای داریم که بر اساس آن از آخرین امضای یک مدیر تا 10سال بعد باید فرد پاسخگو باشد و حتی زمان بازنشستگی هم شامل این دوره می‌شود. در حال حاضر پرونده‌ آقای احمدی‌نژاد در دیوان محاسبات تشکیل شده و با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین پیرامون دیدار وزیر ورزش با فراکسیون مستقلین گفت: مسایل بسیاری در این دیدار مطرح شد اما یکی از نکته‌های مهم کمک به دو باشگاه اصلی استقلال و پرسپولیس بود. همچنین مشکلات ورزش شهرستانی یا تیم‌های شهرستانی را با وزیر مربوطه بررسی کردیم. به نظر ما توجه زیادی به ورزش قهرمانی می‌شود، این در حالی است که به ورزش‌های همگانی آنطور که باید دقت و توجه نشده است. همچنین مشکلات ورزش بانوان و معلولین با وزیر محترم ورزش بحث و تبادل نظر شد.

او ادامه داد: در حال حاضر علیرغم اینکه همه تدابیر از جمله "ورود و خروج" و "جایگاه"  را برای حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم کرده‌ایم اما هنوز با حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها دچار مشکل هستیم و این موضع را در دیدار فراکسیون با وزیر ورزش بررسی کردیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در خاتمه با اشاره به انتشار لیست فراکسیون امید و تاثیر احتمالی آن بر روی تعداد اعضای فراکسیون مستقلین گفت: به حمدالله هر روز فراکسیون مستقلین قوی‌تر می‌شود و با جریان شفاف سازی در فراکسیون امید در مستقلین ریزش نخواهیم داشت.   

نظر شما