معاون دادستان یاسوج:

هیچ‌گونه تیراندازی در اداره کل کار یاسوج رخ نداده است

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۹:۱۱
کد خبر: ۶۳۴۰۳۷
هیچ‌گونه تیراندازی در اداره کل کار یاسوج رخ نداده است
معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: هیچ گونه تیر اندازی در اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد رخ نداده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، «ستار طالبی پور» معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با تکذیب انتشار خبری در خصوص وقوع تیراندازی در یکی از ادارات یاسوج گفت: کلیت موضوع این است که شخصی ۵۵ ساله با مراجعه به یکی از کارکنان اداره کل کار و حضور در اتاق وی قصد استفاده از سلاح علیه او را داشته که البته موفق نشده است.

وی با اشاره به اینکه گویا اختلاف نظر کاری انگیزه و دلیل اقدام این فرد بوده و با این حال انگیزه و دلیل اصلی در دست بررسی است افزود: حسب گزارش های اولیه در پی حضور این فرد در اتاق و پس از مشاهده بیرون کشیدن سلاح از داخل کیف، درگیری میان این دو فرد ایجاد و حین درگیری قنداق تفنگ به سر فرد مضروب خورده و موجب مصدومیت او می شود با این حال  تیراندازی صورت نگرفته و فرد ضارب نیز دستگیر شده است.

معاون دادستان مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: این فرد که البته هیچگونه سابقه و پرونده خاصی ندارد حدود ساعت ۱۰ صبح امروز  با پوشاندن سر و صورت خود به عینک آفتابی و ماسک به بهانه آلودگی هوا و یا بیماری وارد مجموعه شده و سلاح خود را داخل کیف مخفی کرده بوده است.

وی بیان کرد: رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز