گمرک ایران اعلام کرد؛

کشف محموله قاچاق طلا از یک اتوبوس

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۴:۵۲
کد خبر: ۶۳۵۱۳۶
کشف محموله قاچاق طلا از یک اتوبوس
گمرک ایران اعلام کرد که ماموران این سازمان موفق به کشف دو کیلو و دویست و پانزده گرم محموله قاچاق طلا از یک اتوبوس در مرز بازرگان شده اند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، ماموران گمرک در بازرسی از اتوبوس های ورودی از ترکیه در مرز بازرگان موفق شدند مقدار ۲ کیلو و۲۱۵ کیلو گرم طلای ساخته شده را از داخل یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند.

بنابراین گزارش؛ این مقدار طلای کشف شده به طرز ماهرانه ای در قسمت صندلی شاگرد جاسازی شده بود که ماموران گمرک با هوشیاری به محل اختفای این طلاها پی برده و در بازرسی های بیشتر موفق می شوند مقدار ۲ کیلو و ۲۱۵ گرم طلای ساخته شده را کشف کنند.

ماموران گمرک در بررسی بیشتر از این اتوبوس دارو و مشروبات الکی جاسازی شده نیز در زیر صندلی ها را کشف کردند. این کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

این دومین بار است که ماموران گمرک بازرگان در طول یک هفته موفق به کشف طلای قاچاق می شوند. پیش از این ماموران گمرک ۱۰ بسته طلای کار شده قاچاق به مقدار یک هزار و ۸۳۷ گرم را از کمر یک مسافر ورودی کشف کردند.

گفتنی است که بر اساس تازه ترین گزارش دفتر اطلاعات منطقه ای سازمان جهانی گمرک (RILO) در ۹ ماهه سال ۲۰۱۷،   گمرک ایران در مبارزه با قاچاق کالا و تخلفات رتبه دوم را کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز