مشاور عالی پیشین رئیس‌جمهور:

باید از سخنان خاتمی مبنی بر تقویت وحدت استقبال شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۲۱۰۷
باید از سخنان خاتمی مبنی بر تقویت وحدت استقبال شود
مشاور عالی پیشین رئیس‌جمهور می‌گوید: امروزه کشور ما از سوی ایالات متحده آمریکا تهدید می‌شود و تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرار داریم بنابراین وحدت و یکپارگی داخلی موضوع بسیار مهمی است‌.

«اکبر ترکان»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مشاور عالی پیشین رئیس‌جمهور، درباره تاکید سیدمحمد خاتمی بر آشتی ملی به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: اینکه فرمایش او در جهت اتحاد، همدلی و همبستگی است باید مورد تحسین همگان قرار گیرد. امروزه کشور ما از سوی ایالات متحده آمریکا تهدید می‌شود و تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرار داریم بنابراین وحدت و یکپارگی داخلی موضوع بسیار مهمی است‌.

مشاور عالی پیشین رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که این وحدت چقدر قابل تحقق است، بیان کرد: چنین چیزی مشخص نیست و من نمی‌دانم محقق خواهد شد یا خیر، باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. اما این اصل که کسانی که به انقلاب اسلامی پایبند هستند، جمهوری اسلامی را قبول دارند و به ارکان نظام پایبند هستند، باید بین آنها یکپارچگی و وحدت و یکدستی ایجاد شود، قابل انکار نیست و تاکید بر این وحدت، سخنی است که باید از آن استقبال شود.

ترکان درباره وضعیت فعلی و فاصله آن با وحدت مورد نظر توضیح داد: در دوره‌های مختلف به‌واسطه رقابت‌های سیاسی فاصله‌هایی ایجاد شده اما می‌توان وحدت ملی را تقویت کرد و از پیشنهاد خاتمی استقبال کرد.2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز