اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۲۱۷۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

روحانی در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا:

شرط اصلی رسیدن به مرحله سفید رعایت پروتکل‌های بهداشتی است/ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شب قدر تحسین برانگیز و نویددهنده استمرار این همکاری خوب در آینده است

رئیس جمهور همراهی مردم در رعایت اصول دستورالعمل‌های بهداشتی در شب قدر گذشته را تحسین‌برانگیز و نویددهنده استمرار این همکاری خوب در آینده دانست.


/////

روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد دولت:

هدف همه تلاش‌ها باید بهبود وضع اقتصاد و زندگی مردم و تقویت امید به آینده باشد

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، چگونگی تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و مدیریت عرضه و تقاضا در سال 99 بررسی شد.


////

نماینده مردم تهران در مجلس دهم:

ساختار وزارت‌خانه‌ها هنوز همان مدل 50- 60 سال پیش است/ کشور دیگر توان خصومت ندارد/ نمایندگان به‌رغم تهدیدات با دولت همکاری کردند/ بیشتر تغییرات فعلی وصله پینه‌ای است

نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: در حال حاضر جامعه ما با وجود این تحریم‌ها، کمبود بودجه و بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آنها، دیگر توان خصومت‌های داخلی را ندارد.


////

نماینده منتخب مجلس یازدهم:

آقاتهرانی، حاجی‌بابایی و نیکزاد سرلیست فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب هستند/ سرلیست‌ها به دنبال ریاست مجلس هستند/ برخی به دلیل رایزنی‌ها مخالف شفافیت آراء هستند

نماینده منتخب مجلس یازدهم گفت: سرلیست ائتلاف نیروهای انقلاب افرادی نظیر حاجی‌بابایی، نیکزاد و آقاتهرانی که خود را نیروهای انقلاب می‌‌دانند، هستند.


////

دیدار دریادار خانزادی با خانواده شهدای ناو کنارک

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در جمع خانواده های شهدای حادثه شناور کنارک در تهران، ضمن همدردی و دلجویی، با آن ها دیدار و گفت‌وگو کرد.


////

ظریف:

ادعای ابلهانه از کسی که می گوید ماده ضدعفونی بخورید، بعید نیست

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه به «هوک» ربطی ندارد که درباره برجام نظر دهد، در واکنش به ادعاهای آمریکایی ها، گفت: از کسانی که می گویند ماده ضدعفونی بخورید تا کرونا نگیرید، بعید نیست بگویند در قطعنامه ای که رسما از آن خارج شده اند، عضو هستند.


////

تدارک مبادله دو زندانی ایرانی و آمریکایی

موضوع مبادله دو زندانی ایرانی و آمریکایی با انتشار مقاله‌ای در نیویورک‌تایمز بر سر زبان‌ها افتاد؛ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مدعی مذاکره ایران و آمریکا برای تبادل زندانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز