اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۲۹۷۵
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام:

طبق قانون اساسی تنها گروهی که مسلحانه علیه نظام قیام می‌کنند، آزادی بیان ندارد/ بازرگان زمان محاکمه در دادگاه گفت ما آخرین گروهی هستیم که با زبان قانون صحبت می‌کنیم

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: بازرگان زمان محاکمه در دادگاه پهلوی گفت ما آخرین گروهی هستیم که با زبان قانون با شما صحبت می‌کنیم و بعد از ما مسلحانه با شما صحبت خواهند کرد که این پیش‌بینی هم درست درآمد.

////

معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات:

سرمایه اجتماعی که به شدت افول و نزول کرده بازتولید شود/ بازگشت ایرانیان خارج از کشور سرمایه‌های زیادی را همراه دارد

معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات گفت: بسیاری از ایرانیان اگر یک فضای مثبت و افق‌گشایی جدیدی در سیاست‌ها رخ بدهد و بسترهای بازگشتشان به کشور به راحتی فراهم شود، می‌توانند به عنوان یک سرمایه مادی و معنوی بیایند و به کشور کمک‌های جدی کنند و فضای مساعدتری در کشور، حاکم شود.


////

عبدالله ناصری:

عمر سیاسی_اجتماعی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تمام شده است/ ا بعد از استعفای موسوی لاری باید فکر جدیدی شود

فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: از این به بعد یک جبهه مستقل به اسم اصلاح‌طلبی نداریم، خاتمی اصلاح‌طلبان جامعه‌محور را نمایندگی خواهد کرد و از این به بعد گفتمان اصلاح‌طلبی در اصلاح‌طلبان جامعه‌محور دیده خواهد شد.


////

سخنگوی دولت:

بیشترین قاچاق ورودی در بخش کفش و پوشاک، لوازم آرایش و لوزام خانگی و قطعات خودرو است

سخنگوی دولت به دو بخش قاچاق ورودی و خروجی کالا از کشور اشاره کرد و گفت: بیشترین قاچاق ورودی به کشور در بخش کفش و پوشاک، لوازم آرایش و لوازم خانگی و قطعات خودرو است.


////

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس هفتم:

کمیسیون امنیت نقش برجسته در مقاطعی از تاریخ کشور دارد/ نگاه ما ملی محور بود تا سیاسی

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره هفتم مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، کمیسیون مهمی است و می‌تواند در بحران‌ها و حتی در مقاطعی از تاریخ کشور نقش برجسته‌ای را ایفا کند.


////

نماینده اصلاح‌طلب مجلس یازدهم:

اگر فساد مالی اصلاح نشود به منویات مقام معظم رهبری نمی‌رسیم/ اصلاح‌طلبان صلاحیت ریاست مجلس را دارند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس یازدهم گفت: اصلاح‌طلبان افرادی که هم صلاحیت فراکسیونی و هم صلاحیت ریاست مجلس را داشته باشند، دارا هستند و برای دست‌یابی به موفقیت در این زمینه، تلاش می‌کنند.


////

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس هفتم:

کمیسیون امنیت نقش برجسته در مقاطعی از تاریخ کشور دارد/ نگاه ما ملی محور بود تا سیاسی

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره هفتم مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، کمیسیون مهمی است و می‌تواند در بحران‌ها و حتی در مقاطعی از تاریخ کشور نقش برجسته‌ای را ایفا کند.


////

 هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت

به دنبال آثار سوء ناشی از شیوع ویروس کرونا، رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور تخصیص مبلغ یک هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان به صندوق بیکاری سازمان تامین اجتماعی را ابلاغ کرد.


////

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

ماده ممنوعیت رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد/ ما از موضع به حقمان در برابر رژیم صهیونیستی کوتاه نمی‌آییم/ بهانه مکتوب را از رژیم صهیونیستی و فدراسیون جهانی گرفتیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نه اینکه ما از موضع به حقمان در برابر این رژیم عقب‌نشینی کرده باشیم، بلکه خواستیم بهانه مکتوبی را دست رژیم صهیونیستی و عوامل آن در فدراسیون‌های جهانی نداده باشیم.


////

رییس جمهور خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی بدون تماشاگر/ روز قدس در تهران به صورت راهپیمایی خودرویی برگزار می‌شود/ بازگشایی دانشگاه‌ها از 17 خردادماه

رییس جمهور با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: در مورد شهر تهران به خاطر شرایط ویژه پایتخت قرار شد با مسوولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از یک مبدأ تا یک انتها مراسم نمادینی به شکل حرکت خودروها بدون اجتماع مردم داشته باشیم.


////

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس:

معاون وزیر سابق صمت نمایندگان را به مخالفت با وزارت بازرگانی ترغیب می‌کرد/ مجلس 6 ماه است تعطیل شده‌/ نمایندگان در هیچ موضوعی وارد نمی‌شوند

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس عملا 6 ماه است که تعطیل است و در هیچ زمینه‌ای نه اظهار نظر می‌کند و نه از آن مشورت می‌گیرند.


////

کمیسیون امنیت ملی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.


////

یک کارشناس مسائل بین‌الملل:

حوادث در رزمایش‌ها در طول قرن بیستم بارها رخ داده است/ چندین رزمایشِ آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۹ با آسیب های تجهیزاتی و نفراتی مواجه شد/ در برخی از کشورهای اروپایی و روسیه نیز این اتفاقات رخ داده است

یک کارشناس مسائل بین‌الملل می‌گوید: در طول تاریخ رزمایش‌های دنیا از سال‌های بسیار دور تاکنون در قرن بیستم تعداد قابل توجهی از این اتفاقات رخ داده، البته همه این حوادث توسط مراکز نظامی گزارش نمی‌شود چراکه بخشی از رزمایش‌ها محرمانه برگزار می‌شود اما در مواردی هم گزارش آسیب‌های جانی رزمایش‌ها به سمع و نظر مردم دنیا می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز