سناتور آمریکایی:

الحاق کرانه‌باختری هزینه طولانی مدت برای امنیت اسرائیل خواهد داشت

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳۹
الحاق کرانه‌باختری هزینه طولانی مدت برای امنیت اسرائیل خواهد داشت
سناتور ایالت کالیفرنیا هشدار داد که اقدام یکجانبه رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری هزینه طولانی مدت برای امنیت این رژیم خواهد داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «دیانا فینشتین» سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا روز شنبه از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا از اقدام یکجانبه برای الحاق کرانه باختری جلوگیری کنند.

وی در نامه‌ای به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رهبر حزب آبی و سفید نوشت: «من می‌ترسم که هرگونه اقدام یکجانبه اسرائیل برای الحاق سرزمینی در کرانه باختری به هزینه طولانی مدت برای امنیت اسرائیل و روابط دیپلماتیک منجر شود.»

این سناتور ایالت کالیفرنیا در این نامه از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا الحاق را به پیش نبرند.

رئیس جمهوری آمریکا هشتم بهمن ماه گذشته طی نشستی در کاخ سفید به همراه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد.

در این طرح تحمیلی، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شده و مقرر گردیده که تنها بخش‌هایی از شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود. این طرح تحمیلی آمریکا اعتراض بسیاری از کشورهای جهان را در پی داشته است.

تصمیم اخیر مقامات صهیونیست از نظر تحلیلگران و فلسطینی‌ها در راستای اجرای این طرح ضد فلسطینی بوده و تل‌آویو با حمایت های آمریکا، به دنیال پایان دادن به راهکار دودولتی (دولت فلسطین و دولت اسرائیل) است تا بتواند از این طریق همه اراضی فلسطین تاریخی را تصاحب و اشغال کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز