مولاوردی:

خودانقلابی انگاران محترم! این اشتباه سهوی را بهانه حمله به دولت قرار ندهید

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۳۴۴۴
خودانقلابی انگاران محترم! این اشتباه سهوی را بهانه حمله به دولت قرار ندهید
مولاوردی نوشت: روی سخنم با خودحق پنداران عزیز است؛ لطفا این اشتباه سهوی و خطای انسانی را که نه جانی را ستانده و نه امنیتی را نقض کرده، دستاویزی برای تسویه حسابهای سیاسی و نبش قبرهای کهنه و بهانه ای برای حمله به دولت و تخریب آن قرار ندهید. اینجانب از چهارم آذر ۹۷از دولت خارج شده ام و هم اکنون هیچگونه مسئولیت و پستی اعم از مشاورت و غیره ندارم که رییس جمهور را خطاب قرار می دهید!

به گزارش گروه سیاسی برنا، «شهیندخت مولاوردی» معاون اسبق رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در یاداشتی نوشت؛

روی سخنم با خودحق پنداران عزیز است؛ لطفا این اشتباه سهوی و خطای انسانی را که نه جانی را ستانده و نه امنیتی را نقض کرده، دستاویزی برای تسویه حسابهای سیاسی و نبش قبرهای کهنه و بهانه ای برای حمله به دولت و تخریب آن قرار ندهید. اینجانب از چهارم آذر ۹۷از دولت خارج شده ام و هم اکنون هیچگونه مسئولیت و پستی اعم از مشاورت و غیره ندارم که رییس جمهور را خطاب قرار می دهید!

خودانقلابی انگاران محترم! این پست زمان اسکرین شات توسط شکارچیانی که به کمین لحظه ها نشسته اند، فقط و فقط ۶بازدید کننده داشته!(به گواه گزارش تحلیلی مشرق نیوز) و بعد هم بلافاصله بعد از اطلاع حذف و یادداشت توضیحی آن هم منتشر شده، بینی و بین الله اتهام ترویج و تبلیغ، بیشتر به اشاعه دهندگان این منکر وارد است یا بر فرض بر مرتکب آن که انسانی جایز الخطا و ممکن الخطاست؟ نقش و سهم کدامیک در خبردار کردن عالم و آدم بیشتر بوده؟ و اگر پاسخگویی در کار باشد کدامیک باید به پای میز محاکمه کشانده شوند؟(البته اگر خداباور باشید، چرا که در میان حجم توهین ها و دهن‌دریدگی ها و یاوه گویی هایتان در این دو‌ روز و روزهای بیشمار دیگر نشانی از خدا نتوان یافت).

آیا اساسا باور دارید که خطاب آیه«اجتنبوا کثیرا من الظن ان بعض الظن اثم»، من‌ و شماییم؟!

پس چرا عملتان با آنچه که بر زبان می رانید زمین تا آسمان تفاوت دارد؟

ایمان و اعتقاد به کنار، در این روزهای پایانی رمضان بیاییم جایی برای انصاف و وجدان در زندگی خود باز کرده و حداقل در خلوتمان خود را مصداق این کلام ‌الهی بدانیم و در پندار و گفتار و کردارمان تجدیدنظر کنیم: بل الانسان علی نفسه بصیره؛ بلکه انسان بر نفس(نیک و بد)خویش به خوبی بیناست/قیامت؛۱۰)؟!

گفتنی است که معاون سابق زنان و خانواده و دستیار پیشین رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی چند روز پیش در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز جهانی خانواده تصویری را منتشر کرد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز