عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مشعل روز قدس همچنان فروزان است/ روز قدس روز مستضعفین جهان و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان است

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۵۴۶۷
مشعل روز قدس همچنان فروزان است/ روز قدس روز مستضعفین جهان و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به روز قدس گفت: علیرغم اینکه در سال جاری وضعیت اکثریت کشورهای جهان عادی نیست ولی همه تلاش می کنند به گونه ای این مشعل همچنان فروزان باشد و موضع گیری ضد صهیونیستی پررنگ ادامه یابد.

«علاءالدین بروجردی»، نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با اهمیت «روز قدس و هراس جهان کفر از اتحاد مسلمانان» گفت: روز جهانی قدس در تاریخ کشور، منطقه و جهان به نام ِ جاودانه حضرت امام گره خورده است. ایشان با این حرکت الهی، حرکت بزرگی را در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی پایه‌گذاری کردند و امروز شاهد گسترده شدن این حرکت در میان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، هستیم.

او ادامه داد: امام خمینی فرمودند روز قدس روز مستضعفین جهان و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان است بنابراین بسیار مهم و راهبردی است.

بروجردی گفت: روز قدس تبدیل به نماد مبارزه با رژیم اشغالگر و غیر مشروع صهیونیستی شده است، علیرغم اینکه در سال جاری وضعیت اکثریت کشورهای جهان عادی نیست ولی همه تلاش می کنند به گونه ای این مشعل همچنان فروزان باشد و موضع گیری ضد صهیونیستی پررنگ ادامه یابد. شاهد ابتکارات متعدد و موضع گیری هایی در اجلاس ها و میزگردها در کشورهای مختلف هستیم تا با بهره گیری از فضای مجازی، این صدای بلند امت اسلامی و ازادگان به گوش، همه عالمیان برسد. انشاالله شاهد خنثی شدن توطئه‌های متعدد آمریکا و رژیم صهیونیستی با اقدام گسترده و انقلابی همه امت اسلامی در جای جای جهان، خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد در خصوص سکوت مجامع بین‌المللی در برابر موضوع فلسطین گفت: این پدیده جدیدی نیست زیرا این سازمان‌ها وابسته به قدرت هستند و قدرت‌ها نیز براساس سیاست‌های خود این سازمان‌ها را فعال می‌کنند. روز قدس از دایره کوچک فلسطین و هم از دایره بزرگ‌تر جهان عرب با فریاد حضرت امام و اعلام روز جهانی قدس سال‌هاست خارج شده و عملا حلقه‌های بزرگتری در دنیا چه در جهان اسلام و چه کشورهای دیگر به وجود آمده است.3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز