دقایقی قبل منتشر شد؛

بیانیه حزب مستقل و اعتدال ایران به مناسبت روز قدس

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۰:۲۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۵۶۰۰
بیانیه حزب مستقل و اعتدال ایران به مناسبت روز قدس
حزب مستقل واعتدال ایران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کمیته اطلاع رسانی حزب مستقل واعتدال ایران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «قضیه اندوه بار اشغال یک سرزمین و آواره کردن مردمی مظلوم توسط اشغالگران قدس موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. بیش از هفتاد سال از شکل‌گیری رژیم صهیونیستی گذشته است، اما مبارزات ملت فلسطین را پایانی نیست. طی سالیان اخیر و در ادامه مبارزات حق طلبانه فلسطینیان، شاهد راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز غزه با اشغالگران بودیم که با خود صد‌ها شهید و زخمی داشته است.»

این بیانیه تاکید کرده است: «حزب مستقل و اعتدال ایران ضمن همدردی با ملت مظلوم و نستوه فلسطین علی رغم اینکه اولویت اول خود را مبارزه با مفاسد اقتصادی در مملکت و رفع تنگ‌های بوجود آمده از طریق کرونا( کووید۱۹) از یک طرف و از طرف دیگر تحریم‌های ظالمانه استکبار برای مردمانمان می‌داند اما درعین حال حضور شکوهمند مردم ایران درفضای مجازی و اعلام تنفر از حرکات ظالمانه رژیم صهیونیستی را یک حرکت اخلاقی و وظیفه‌ای دینی در راستای حمایت از مظلومان می‌داند و از ملت بزرگ ایران می‌خواهد همانند گذشته و به طریق ممکن تنفر خود را از این رژیم غاصب فریاد زنند.»

 

نظر شما