نتانیاهو به اتهام فساد محاکمه می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۶۲۹۱
نتانیاهو به اتهام فساد محاکمه می‌شود
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام فساد مالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی می‎گوید که جلسه رسیدگی به اتهام فساد مالی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم، امروز یکشنبه، برگزار خواهد شد.

اویشای ماندلبلیت، دادستان کل، پنج‌شنبه ۳۰ آبان علیه بنیامین نتانیاهو به اتهام اختلاس، فساد مالی، گرفتن رشوه و سوء استفاده از اعتماد عمومی اعلام جرم کرد.

دادگاه درخواست نتانیاهو برای حضور نیافتن در این جلسه را نپذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «نتانیاهو» به عنوان رکورددار طولانی ترین دوران نخست وزیری رژیم صهیونیستی، اکنون نخستین مقام رژیم صهیونیستی به شمار می رود که در دوران نخست وزیر خود محاکمه می‎شود.

در این جلسه قرار است به تعدادی از اتهامات او در زمینه فساد مالی رسیدگی شود؛ این به معنای آغاز روندی غیر قابل پیش بینی از نظر سیاسی در اراضی اشغالی است و حتی می‎تواند به برکناری نتانیاهو از سمت خود منتهی شود.

این دادگاه در حالی برگزار می شود که پس از چندین ماه بن بست سیاسی و تنش در میان احزاب رژیم صهیونیستی و برگزاری ۳ دور انتخابات در طول کمتر از یک سال، در آخرین لحظات و در حالی که گمانه زنی‌هایی درباره احتمال برگزاری انتخابات چهارم در اراضی اشغالی در حال پخش شدن بود، رسانه‌ها از توافق «بنیامین نتانیاهو»، و «بنی گانتز»، خبر دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز