منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم:

نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرال شوند

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۶۸۷۱
نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرال شوند
منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرالی شوند، اگر مجلس یازدهم را مردمی کردیم موفق می شویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حمیدرضا حاجی بابایی»، منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم و مدعی ریاست مجلس، در جلسه مجلس تراز انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حاضرین جهت حضور در این جلسه گفت: قرار بر این بود که کاری را انجام دهیم چرا که حال مردم به دلیل عملکرد قوای سه گانه خوب نیست، اما حال نظام به دلیل حرکت عظیم مردم در شهادت سردار سلیمانی خوب است، حال دولت و قوه قضاییه به دلیل مجلس،خوب نیست، به شدت از وضعیت اقتصادی ناراضی هستیم. اقتصاد لیبرال قاصله طبقاتی را به اینجا رسانده است. ٨ سال با خون شهدا اقتصاد لیبرالی مهجور شد اما بعد از آن رشد کرد و فاصله طبقاتی به جایی رسید که مردم فریاد می زنند چرا برخی خیابان، خرید و فروش می کنند اما من نمیتوانم نان صبحانه بخرم. اقتصاد لیبرال مجلس ها و دولت ها را جابه جا میکند.

او افزود: خانواده ای ٥ تا شهید داده است اما در خانواده دیگر همگی خارج از کشور هستند. همه فریاد جلوگیری از فساد را می زنیم اما سر بزنگاه به آن کمک می کنیم. مردم هر وقت از سنگری به سنگر دیگری می روند، گرفتار و پشیمان می شوند، بزرگترین مشکل کشور خواص هستند. مردم ٢ اسفند در حالی که کرونا کولاک می کرد و تحریم نفس مردم را گرفت، پای صندوق رأی آمدند.

حاجی بابایی در خصوص رسالت مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس به موفقیت محکوم است. همه ما محکوم به موفقیت هستیم و باید کمک کنیم در سایه برادری به موفقیت برسیم. گام دوم اخلاق مداری است، گام دوم می گوید مهم ترین عنصر عدالت خواهی، مبارزه با فساد و جوان گرایی است. مجلس یازدهم باید با بقیه مجالس فرق کند، این مجلس در صورتی موفق است که نمایندگان کل کشور در آن دخیل باشند و شایسته سالاری کنند و از همه مردم در این مجلس، حضور داشته باشند.

منتخب مردم همدان ادامه داد: نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرالی شوند. اگر مجلس یازدهم را مردمی کردیم موفق می شویم. همه باید در قدرت حضور پیدا کنند، این را باید امروز تعیین کنیم. همچنین وقتی می خواهیم مجلس را شروع کنیم دچار شتابزدگی نشویم، ٤شنبه جلسه شروع داریم و دوستان براساس حروف الفبا در هیئت ها حضور پیدا می کنند.

حاجی بابایی ضمن اشاره به بحث تشکیل هیئت رییسه افزود: با توجه به اصلاح آیین نامه به این نتیجه رسیدیم که چهارشنبه جلسه برگزار کنیم. بعد از ظهر جلسه فراکسیون را تشکیل بدهیم و مجددا ٥شنبه جلسه برگزار کنیم، که این فرآیند شتاب زده است و شتابزدگی این شائبه را ایجاد نکند که به سرعت می خواهیم کاری کنیم که وقتی چشممان را باز ببینیم اتفاق دیگری افتاده است. در حال حاضر تقوی رییس مجلس است و همه اختیارات رییس در دست او است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز