فرمانده هوانیروز ارتش خبر داد؛

۲۶ سورتی پرواز بالگرد‌های هوانیروز برای اطفای حریق جنگل‌های گچساران و مسجدسلیمان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۶۸۷۳
۲۶ سورتی پرواز بالگرد‌های هوانیروز برای اطفای حریق جنگل‌های گچساران و مسجدسلیمان
فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به آخرین اقدامات هوانیروز ارتش برای کمک به اطفای حریق در جنگل های گچساران و مسجدسلیمان گفت: بالگرد‌های هوانیروز ارتش تا این لحظه برای کمک به اطفای حریق در مسجدسلیمان و گچساران، ۲۰ ساعت پرواز و به بیانی دیگر ۲۶ سورتی پرواز را ثبت کرده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی، با بیان اینکه از روز گذشته ۳ فروند از بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به اطقای حریق در جنگل‌های گچساران و منطقع هفت شهیدان مسجد سلیمان وارد عمل شدند، گفت: ۱ فروند از این بالگرد‌ها در مسجد سلیمان و دو فروند دیگر در گچساران مشغول انجام عملیات هستند.

وی با بیان اینکه این سه بالگرد صرفا در زمینه جابجایی نیرو‌های امدادی فعالیت داشتند، عنوان کرد: ما فناوری اطفای حریق توسط بالگرد را در اختیار داریم ولیکن مدیریت بحران کشور و سایر قسمت‌ها باید پای کار بیایند و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه به محض ابلاغ درخواست از سوی مدیریت بحران به ارتش و دستور سلسله مراتب به هوانیروز، بالگرد‌های ما وارد عمل شدند، گفت: بالگرد‌های هوانیروز ارتش تا این لحظه برای کمک به اطفای حریق در مسجدسلیمان و گچساران، ۲۰ ساعت پرواز و به بیانی دیگر ۲۶ سورتی پرواز را ثبت کرده اند.

امیر سرتیپ قربانی خاطرنشان کرد: بالگرد‌های هوانیروز ارتش تا این لحظه بالغ بر ۱۷۰ نفر را در گچساران و مسجدسلیمان جابجا کردند و امیدواریم هرچه زودتر اطفای حریق در جنگل‌های این مناطق به سرانجام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز